پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه / مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین گفت: بقعه متبرکه امامزاده حسین (ع) یا به قول خود شاهزاده حسین (ع) یکی از زیباترین و بدیع ترین اماکن مذهبی و مقدسه ایران و حتی دنیاست که باید بیش از پیش به آن توجه جدی داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی عصر امروز در جلسه مرمت و بازسازی آستان مقدس امام زاده حسین که در محوطه این مکان مقدس برگزار شد، گفت: بقعه امامزاده حسین(ع) شاخص‌ترین مکان مقدس استان قزوین به شمار می رود و احیا و بازسازی آن اولویت جدی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین می باشد.

وی خاطرنشان کرد: وجود برخی مشکلات از جمله فرسودگی دیوارها و تخریب برخی قسمت‌های این بقعه در طول سال‌های گذشته انتقادات زیادی را از سوی فعالان فرهنگی متوجه این مکان مقدس کرده است.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین تصریح کرد: تکلیف اوقاف و امور خیریه حفظ و مرمت بقاع متبرکه است و در این مسیر اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری و سایر نهادهای ذیربط نیز باید همکاری و مساعدت‌های لازم را اعمال کنند.

مدیر کل اوقاف وامور خیریه استان قزوین به کمبود امکانات در حوزه زائرسرا، رفاهی و ... بقعه امامزاده حسین(ع) اشاره و اظهار کرد: از مجریان طرح توسعه آستان مقدس امامزاده حسین (ع) درخواست تامین امکانات موجود را داریم.

وی ادامه داد: بی تردید بقعه متبرکه امامزاده حسین (ع) یا به قول خود مردم استان قزوین شاهزاده (شازده) حسین (ع) یکی از زیباترین و بدیع ترین اماکن مذهبی و مقدسه ایران و حتی دنیاست که باید بیش از پیش به آن توجه جدی داشته باشیم.

انتهای پیام/  

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha