پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجیدی

حوزه/ مدیرکل اوقاف و امور خیریه قزوین گفت: همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع)، نمایندگان اوقاف در چارچوب رزمایش همدلی حساب‌های دفتری خانواده های کم بضاعت در مغازه های مواد غذایی را تسویه می‌کنند.

حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، ضمن تبریک ماه مبارک رمضان، گفت: در بازگشایی مساجد و بقاع متبرکه تابع دستورات و آیین نامه های وزارت بهداشت هستیم، البته امیدواریم هر چه زودتر شاهد حضور مردم در اماکن مقدس باشیم.

وی افزود: در پی شیوع کرونا، بقاع متبرکه و مساجد به صورت مداوم ضدعفونی شده تا بعد از بازگشایی مشکلی در این باره نداشته باشیم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: در مرحله اول طرح ضیافت الهی، تعدادی بسته معیشتی به ارزش بالغ بر یک میلیارد تومان شامل ۱۴ قلم کالا از قبیل روغن، برنج، قند و شکر، مرغ، تن ماهی، چای، سویا، ماکارونی، رب و خرما به ارزش هر بسته ۳۰۰ هزار تومان جمع آوری شده است تا میان نیازمندان توزیع شود.

وی ادامه داد: همزمان با تولد کریم اهل بیت، امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان، نمایندگان اوقاف با حضور در محله‌های کم بضاعت و در چارچوب رزمایش همدلی حساب‌های دفتری افراد کم بضاعت در مغازه های مواد غذایی را تسویه می‌کنند.  

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha