سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
خانم نظری پور

حوزه/ ‌مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: در سال های اخیر، کشور با تحریم های ظالمانه مواجه شده اما همین تحریم ها موجب شد که ایران اسلامی روی پای خود بایستد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین خانم بتول نظری پور، امروز در نشست هماهنگی برنامه های قرارگاه مواسات و همدلی مؤمنانه قزوین، گفت: تحریم های ناجوانمردانه به هیچ عنوان نتوانست جلوی پیشرفت و تعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی را بگیرد و حتی اراده ملت ونظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر کرد.  

وی افزود: پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان از خودباوری دارد و گواه این مهم است که اراده ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی را بیشتر شده و تحریم ها اثری در اراده مردم ایران نداشته است.  

مسئول امور بانوان اداره کل تبلیغات اسلامی استان قزوین ضمن تبریک ماه مبارک رمضان عنوان کرد: از رسول گرامی اسلام حضرت محمد (ص) روایت است که فرشتگان الهی در ماه مبارک رمضان برای بنده روزه دار به صورت شبانه روزطلب مغفرت و بخشش می کنند.  

وی تصریح کرد: در آخرین شب ماه مبارک رمضان خدای متعال گناهان بندگانش را می بخشد و هر فردی به اندازه وسع خود از فیوضات این سفره الهی بهره مند می شود بنابر این باید از این فرصت مبارک حداکثر استفاده را ببریم.  

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha