پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
تحقق شعار «ما می توانیم»

حوزه/ معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه تحریم ها موجب تحقق شعار «ما می توانیم» شد، گفت: تشدید تحریم ها در ایام «شیوع کرونا»، موجب شد تا به همت مدیریت جهادی، همچون گذشته روی پای خود ایستاده و ماسک و ملزومات پزشکی و مواد ضدعفونی را تولید کنیم.

حجت الاسلام احمدرضا اصغری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به اینکه شیوع کرونا، عبور از تحریم‌های ناجوانمردانه را سخت جلوه می‌کرد، اظهار داشت: تحریم‌های اقتصادی دستمایه ای شد که مدیریت جهادی با روحیه انقلابی در سطح کشور به میدان بیاید و در کنار مدافعان سلامت، حماسه بیافریند.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: موفقیت‌های چشمگیر همه جانبه، خصوصا در ایام شیوع ویروس منحوس در سایه عمل به اقتصاد مقاومتی صورت گرفت و خیلی از مایحتاج بهداشتی، بیمارستانی را که در داخل تولید کردیم، تاب‌آوری در مقابل کرونا بود.

وی تصریح کرد: اگر نبود تحریم اقتصادی که ما را به تولید داخلی متکی کند و اثر مخرب کرونا در کشور را به حداقل رساند، خسارات ویروس از دیگر کشورها کمتر نبود.

 حجت الاسلام اصغری اظهار کرد: برغم خیانت تعدادی از فعالان فتنه 88 در دور دوم تحریم‌ها که یکی از شدیدترین اعمال فشارها در عصر حاضر به شمار می آمد، نه اینکه شیطان بزرگ به اهداف خود دست نیافت، بلکه تأییدکننده این نکته است که تحریم‌ها ضرر رساند، اما فلج نکرد.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه تحریم ها موجب تحقق شعار «ما می توانیم» شد، ادامه داد: تشدید تحریم ها در ایام «شیوع کرونا»، موجب شد تا به همت مدیریت جهادی، همچون گذشته روی پای خود ایستاده و ماسک و ملزومات پزشکی و مواد ضدعفونی را تولید کنیم.

حجت الاسلام اصغری خاطرنشان کرد: هر زمان که به شعارهای آرمانی امامین انقلاب، خصوصا در راه رسیدن به استقلال اقتصادی و قطع وابستگی به استکبار جهانی، با مسئولیت دادن به نسل جوان جامه عمل پوشاندیم، موفق شدیم.

معاون مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب در پایان گفت: انزوای اقتصادی ایران اسلامی که ریشه در تحریم‌ها دارد، در بحران ویروس منحوس کمک کرد تا شدت آسیب‌های اقتصادی کرونا در کشور، کمتر از سایر کشورها باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • قاسم نژاد IR ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۰
    0 0
    اگر مسئولین به اندازه رهبر معظم انقلاب دغدغه رفع مشکلات مردم را داشتند به یقین وضع جامعه ما اینطور نبود.