جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه تبریز

حوزه/ امام جمعه تبریز، رسیدگی به نیازمندان را مسئولیت بزرگ اجتماعی فعالان اقتصادی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه در تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سید محمدعلی آل هاشم، امروز در مراسم تحویل بسته های معیشتی تهیه شده از سوی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی استان به رزمایش مواسات و کمک مومنانه، با بیان اینکه صنعتگران آذربایجانی در عرصه تولید همیشه غرور آفرین بوده اند، گفت: هرچند تحریم های ظالمانه آسیب های فروانی به پیکره تولید وارد کرده است، اما این رفتارمذبوحانه دشمن به ما کمک کرد روی پای خودمان بایستیم و امروز برکات آن را شاهد هستیم.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه عدم وابستگی  به دیگران و اشتغالزایی با همت والای تولیدکنندگان داخلی محقق شده است،  ادامه داد: تولید داخلی باید بیشتر از این  در سبد مصرفی خانواده های ایرانی باشد.

وی، حمایت بانک ها از تولید داخلی را متذکر شد و گفت : حمایت بانک ها از فعالان اقتصادی رونق تولید ملی را تحقق  می بخشد و در راستای فقرزدایی شغل های پایدار را در جامعه ایجاد میکند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، رمز اقتصاد سالم را اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر انقلاب دانست و گفت: اقتصاد باید از دولتی بودن خارج شود و با درنظر گرفتن اهلیت افراد به مردم واگذار شود.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم با تقدیر از همت بهنگام فعالان اقتصادی در بحران کرونا، گفت: جهادگران عرصه تولید در راستای مسئولیت اجتماعی خود با نیت های خیر وارد میدان عمل شده اند تا خانواده های آسیب دیده از کرونا در تنگنا قرار نگیرند.

امام جمعه تبریز با بیان اینکه جای جای مساجد استان شکوه همدلی و انفاق مومنانه است، ادامه داد: صنعتگران پرتلاش آذربایجانی با لبیک به ندای رهبری در راستای اجرای رزمایش مواسات با همتی بلند به یاری همنوعان خود شتافته اند.

وی با بیان اینکه همه این فعالیت های مومنانه قابل تقدیر و ستایش است، خاطر نشان کرد: ماه رمضان فرصتی برای دستگیری از نیازمندان است که امروز شکوه مثال زدنی آن را در جامعه شاهد هستیم.

بر اساس این گزارش، 10 هزار بسته معیشتی شامل قند، روغن ، ماکارونی ، رب ، شیر ، پنیر ، مایع ضدعفونی ، ماسک و 100 تن برنج از طرف اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی استان آماده شده است که تاپایان رزمایش مواسات و کمک کومنانه در بین آسیب دیدگان از کرونا در سراسر استان توزیع خواهدشد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha