جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
ستاد اجرایی فرمان امام

حوزه/ قرارگاه خدمت رسانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آذربایجان‌غربی ۲۸ هزار بسته معیشتی را در قالب رزمایش همدلی و احسان بین محرومان آذربایجان‌غربی توزیع خواهد کرد.

احسان ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ارومیه، اظهار داشت: با شیوع ویروس کرونا جوانان جهادگر و انقلابی آذربایجان‌غربی دوشادوش مدافعان سلامت در میدان مقابله با کرونا نقش آفرینی می‌کنند و هر زمانی که بحرانی در کشور ایجاد شود نیروهای جهادی با تمام وجود برای کمک به مردم وارد میدان می‌شوند و هر زمان جوانان پای کار آمدند مردم از بحران‌ها عبور کرده‌اند.

وی ادامه داد: پس از شیوع ویروس منحوس کرونا رزمایش همدلی و احسان به دستور مقام معظم رهبری صادر شد و ستاد اجرایی فرمان امام در آذربایجان‌غربی نیز به فرمان معظم له لبیک گفته و با قدرت و صلابت بیش از پیش در این رزمایش حضور یافت.

دبیر ستاد اجرایی فرمان امام آذربایجان‌غربی به تشریح فعالیت‌های این ستاد پرداخت و گفت: فعالیت سامانه مشاوره ۴۰۳۰، تولید ماسک، رسیدگی به معیشت مردم و ضدعفونی معابر و اماکن عمومی، پخش بسته‌های بهداشتی بین محرومین و رانندگان تاکسی از جمله اقدامات این قرارگاه است و در روزهای آینده ۲۸ هزار بسته معیشتی ۲۵۰ هزار تومانی بین محرومان استان توزیع می‌شود.

وی ادامه داد: اقلام موردنظر برای بسته‌های غذایی خریداری شده و بعد از بسته‌بندی توسط جوانان در همه شهرستان‌ها و روستاهای آذربایجان‌غربی سراسر شهرستان ها و روستاهای استان آذربایجان غربی توزیع خواهد شد.

ابراهیمی با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال با توجه به شیوع کرونا امکان ادای نذورات مردم در قالب سفره افطار امکان‌پذیر نیست، خاطرنشان کرد: از خیرین و افرادی که هر ساله نذوراتی در قالب سفره افطار داشتند درخواست داریم این نذورات را به صورت بسته‌های غذایی تهیه کرده و در محلات خود بین نیازمندان توزیع کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha