پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام و المسلمین قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تأکید بر اهتمام مسئولان نسبت به تجهیز و تکمیل موزه بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس آذربایجان‌غربی، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید یکی از رسالت‌های جمهوری اسلامی بوده و باید در تعمیق این باورها در نسل جدید تلاش جدی صورت پذیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی امروز با همراهی حجت الاسلام کریم حسین‌خانی، مسئول شورای سیاستگذاری ائمه جمعه آذربایجان‌غربی از بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان بازدید و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گمنام مدفون در محوطه این بنیاد، از نزدیک در جریان آماده سازی بسته‌های کمک معیشتی این نهاد قرار گرفت.

امام جمعه ارومیه در این بازدید ضمن قدردانی از تلاش‌های بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای گسترش فرهنگ کمک‌های مؤمنانه بر لزوم تداوم این امر خداپسندانه در طول ماه مبارک رمضان تأکید کرد و این کار را موجب افزایش همدلی در بین اقشار مختلف جامعه دانست.

وی بیان داشت: مسئولان مربوطه باید هر چه سریع‌تر بر تجهیز و تکمیل موزه دفاع مقدس بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس استان اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان نسل جدید یکی از رسالت‌های جمهوری اسلامی بوده و باید در تعمیق این باورها در نسل جدید تلاش جدی صورت پذیرد.

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha