پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تولید ماسک در مدرسه عملیه زینب کبری ارومیه

حوزه/ از اواسط اسفند ماه کارگاه تولید ماسک شهید سلیمانی در مدرسه علمیه زیبنب کبری (س) راه‌اندازی شده است و تا به امروز بیش از ۵هزار ماسک در این کارگاه تولید و به صورت رایگان در اختیار نیازمندان و مشاغل ضروری قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از  ارومیه،حجت الاسلام عبدالرحیم نجفقلی‌زاده سرایی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی و حجت الاسلام اسماعیل مهدوی، مسئول بسیج طلاب استان، امروز از کارگاه جهادی دوخت ماسک بهداشتی مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه بازدید کردند.

حجت الاسلام سرایی در این بازدید گفت: فعالیت‌های جهادی طلاب در ایام کرونا بسیار چشم‌گیر بوده است و حضور بدون چشم داشت طلاب خواهر و برادر در صحنه‌های مقابله با کرونا قابل تقدیر است.

حجت الاسلام مهدوی هم با تقدیر از اقدامات صورت گرفته در مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه اظهار کرد: مدرسه زینب کبری (س) از روز اول شیوع ویروس کرونا در خط مقدم است و تولید ماسک‌های بهداشتی، حضور در بیمارستان آیت الله طالقانی و تقدیر از کادر درمانی، بسته‌بندی غذایی و توزیع بین نیازمندان و اعلام آمادگی برای تغسیل اموات کرونایی از مهم‌ترین اقدامات طلاب این مدرسه بوده است.

در ادامه این بازدید، خانم زینب قلی‌زاده  به ارائه گزارشی از عملکرد طلاب این مدرسه در ایام شیوع کرونا پرداخت و گفت: با راه‌اندازی مرکز خیریه در مدرسه علمیه زینب کبری (س) نیازمندان واقعی شناسایی شده‌اند و در ایام شیوع کرونا بسته‌های عذایی و کمک‌های مردمی در دو نوبت به ‌آن‌ها تحویل داده شده است.

مدیر مدرسه علمیه زینب کبری (س) ارومیه تصریح کرد: کارگاه دوخت ماسک شهید سردار سلیمانی در این مدرسه راه‌اندازی شده است و تاکنون بیش از ۵۰۰۰ ماسک در این کارگاه تولید شده است که دو هزار عدد از آن‌ها به همراه بسته‌های بهداشتی، به صورت رایگان در اختیار نیازمندان و مشاغل ضروری قرار داده شده است و بقیه هم بین نیازمندان توزیع می‌شود.‌

وی ادامه داد: طلاب مدرسه علمیه زینب کبری (س) آمادگی کامل خود را برای غسل دادن متوفیان  کرونایی اعلام کرده‌اند و هر زمان اعلام نیاز شود در غسال‌خانه باغ رضوان ارومیه حاضر و اموات کرونایی را غسل خواهند داد.
 

انتهای خبر/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha