دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
امام جمعه ارومیه

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین قریشی بر ضرورت کار جهادی و استفاده از ظرفیت های همه نخبگان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی، امروز در دیدار با سرهنگ پیری، دبیر مجمع عالی بسیج آذربایجان‌غربی ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر ضرورت کار جهادی در دبیرخانه مجمع تاکید کرد و اظهار داشت: دبیرخانه مجمع باید بیش از پیش فعال شود و ضمن رفع نواقص گذشته، حرکت جهادی را در اولویت قرار دهد.

رئیس مجمع عالی بسیج در آذربایجان‌غربی ادامه داد: داشتن نیت الهی و اخلاص در هر کاری ضامن موفقیت و سربلندی است، فلذا تلاش کنیم در تمامی مراحل برای رضای خداوند کار کنیم تا عنایت الهی نیز شامل حالمان باشد.

وی در ادامه به ضرورت افزایش ارتباط با نخبگان تأکید کرد و گفت: استفاده از ظرفیت نخبگان بسیار مهم است و باید به صورت تخصصی و کامل از ظرفیت و دانش آنان بهره مند شد، فلذا انتظار می رود دبیرخانه با برنامه ریزی دقیق‌تر و اولویت‌بندی کارها بتواند ارتباط با نخبگان و مسئولین اجرایی مرتبط با هر بخش را تقویت کرده و به بهبود شرایط استان کمک کند.

امام جمعه ارومیه تأکید کرد : محصول تلاش کارگروه‌ها باید در بدنه اجرایی استان تزریق شده و عملیاتی شود، چرا که اگر اینگونه نباشد موجب سلب انگیزه لازم برای ادامه فعالیت‌ها و فرمایشی شدن جلسات می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • سیدعلی شفیعی IR ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۲۰
    0 0
    عالی