شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
صادقیه تبریز

حوزه / مدیر مدرسه علمیه صادقیه تبریز از تهیه و توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در شرایط شیوع کرونا میان اقشار کم‌برخوردار و آسیب‌دیده، توسط طلاب بسیجی این مدرسه خبر داد.

حجت‌الاسلام‌  حسن علیپور مدیر مدرسه صادقیه تبریز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز اظهار داشت: هم‌زمان با رزمایش سراسری کمک مؤمنانه که با عنوان «مواسات» در تبریز آغازشده، گروه جهادی بسیج طلاب مدرسه علمیه صادقیه تبریز با همکاری خیرین ، نسبت به تهیه و توزیع 313 بسته‌ معیشتی ویژه خانواده‌های نیازمند اقدام کردند.

مدیر مدرسه علمیه صادقیه تبریز، کمک به نیازمندان را از جمله مهم‌ترین رسالت مؤمنان در جامعه اسلامی دانست و گفت: اطعام از مهم‌ترین روش‌های رهایی جامعه از گرسنگی و فقر کشنده و مزمن است.

وی بیان کرد:‌ متأسفانه خانواده‌های زیادی به دلیل شیوع این ویروس، دچار مشکلات اقتصادی و معیشتی شدند که رهایی از این بحران کمک و مشارکت تمام آحاد جامعه را می‌طلبد.

حجت الاسلام علیپور افزود: علاوه بر این‌ها طلاب و اساتید مدرسه علمیه صادقیه تبریز در طول این ایام و با توجه به نیاز شدید به اقلام بهداشتی، اقدام به راه‌اندازی کارگاه تولید ماسک در محل مدرسه کرده و با همکاری خیرین در این امر خداپسندانه شرکت کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha