پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه صفاشهر

حوزه/ امام جمعه صفاشهر از تهیه و توزیع بسته های معشتی ویژه کارگران روزمزد خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی را برای کارگران در نظر گرفته ایم که در مرحله نخست میان آنان توزیع می‌شود، اما پس از توزیع مرحله نخست، ۲۰۰ بسته دیگر به ارزش ۵ میلیون ریال میان آنان توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام عادل حاجی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در شیراز، با اشاره به عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری پیرو مواسات و همدلی، اظهار داشت: تاکنون بیش از ۶ هزار بسته معیشتی، فرهنگی و بهداشتی در سطح شهرستان میان نیازمندان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه مجموعه های بسیاری مانند بسیج، گروه های جهادی، مساجد، هیئات مذهبی و حتی نهادهای دولتی با کسر حقوق کارمندان خود در عمل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب پیرامون مواسات و همدلی پای کار آمده اند، افزود: فعالیت های بسیاری در زمینه کمک به نیازمندان در سطح شهرستان با کمک خیرین و مردم عزیز انجام شده است.

امام جمعه صفاشهر همچنین از تهیه و توزیع بسته های معشتی ویژه کارگران روزمزد خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون ۲۰۰ بسته حمایتی و معیشتی را برای کارگران در نظر گرفته ایم که در مرحله نخست میان آنان توزیع می‌شود، اما پس از توزیع مرحله نخست، ۲۰۰ بسته دیگر به ارزش هر بسته ۵ میلیون ریال میان آنان توزیع خواهد شد که در صورت تأمین منابع از سوی خیرین، یک کارت هدیه دیگری نیز به آن اضافه خواهد شد.

وی از تشکیل کارگروه اصناف نیز یاد کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه اقشار اصناف در این مدت برای حفظ سلامتی مردم عزیز همکاری های لازم را داشته اند به همین دلیل کمپینی نیز تحت عنوان بخشش اجاره بها راه اندازی شده است، علاوه بر این نیز سعی شده است در توزیع بسته های معیشتی کمک های ویژه ای به این عزیزان صورت گیرد.

حجت الاسلام حاجی پور در پایان تأکید کرد: برخلاف اعلام رسمی دولت که بانک ها حق برای دریافت اقساط معوقه و فشار آوردن بر اصناف را ندارند، اما متاسفانه آنچه رقم می خورد خلاف این است، بر همین اساس تلاش می کنیم تا با ایجاد کارگروه اصناف کارهایی را برای این قشر که همکاری بسیاری برای سلامتی عموم جامعه داشته اند، انجام دهیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha