پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه لار

حوزه/ امام جمعه لارستان از توزیع بیش از ۴ هزار بسته معیشتی به ارزش هشت میلیارد و ۶۸۳ میلیون و ۶۰۰ هزار ریال در میان نیازمندان شهرستان خبر داد.

حجت الاسلام سید مختار موسوی در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» در شیراز، با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در راستی کمک به اقشار نیازمند و آسیب دیده از بیماری کرونا، اظهار داشت: در همین راستا تاکنون ۴ هزار و ۸۲۹ بسته معیشتی میان نیازمندان سطح شهرستان توزیع شده است.

وی با برشمردن آمار تفکیکی بخش‌های مختلف از توابع شهرستان لارستان درزمینهٔ تعداد بسته‌ها و هزینه انجام‌شده، اضافه کرد: تاکنون تعداد یک هزار و ۱۴۰ بسته با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۷۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان توزیع‌شده است.

امام جمعه لارستان به تهیه و توزیع یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به ارزش ۳۰۰ میلیون تومان اشاره کرد و بیان داشت: در بخش جویم ۹۲۵ بسته به ارزش ۱۴۱ میلیون تومان، در بخش بنارویه ۸۰۰ بسته به ارزش ۷۰ میلیون تومان، در بخش مرکزی ۲۶۴ بسته به ارزش ۵۰ میلیون و ۱۶۰ هزار تومان و در بخش صحرای باغ ۲۰۰ بسته به ارزش ۳۰ میلیون تومان توزیع‌شده است.

 وی در ادامه همچنین به تهیه و توزیع ۵۰ بسته معیشتی از سوی دفتر امام جمعه لارستان اشاره کرد و افزود: این بسته ها در میان اقشار آسیب دیده از بیماری کرونا توزیع شد که ارزش هر بسته به مبلغ ۲۴۰ هزار تومان بود.

حجت الاسلام موسوی خرم در بخش دیگری از سخنان خود اهدای ۲۰ عدد ماسک فیلتردار ۳m توسط خیرین به ارزش ۵۰۰ میلیون ریال را مورد توجه قرار داد و خاطرنشان کرد: این ماسک  قابل استفاده در دامنه وسیعی از فیلتر های جاذب با کارایی بالا است که از سوی خیرین به پزشکان بیمارستان لارستان اهدا شده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha