دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
صفی خانی

حوزه/ رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین گفت: طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به موقع  پا به عرصه مبارزه با کرونا گذاشتند که جا دارد از تلاش های مخلصانه و شبانه روزی این عزیزان قدردانی کنم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی به همراه جمعی از کارکنان مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین، با حضور در قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه استان، گفت: امروز به اینجا آمده ایم تا ضمن عرض خداقوت به طلاب جهادی از زحمت شبانه روزی این عزیزان قدرانی کنیم.

وی افزود: طلاب و روحانیون در این شرایط سخت وظایف شرعی ودینی خود را به خوبی به منصه ظهور رسانده اند و در شهرهای مختلف استان با ضد عفونی اماکن عمومی، سلامتی را برای مردم به ارمغان آوردند.

رئیس مرکز خدمات حوزه علمیه استان قزوین تصریح کرد: روحانیت همدل و یکصدا با مردم تا مهار این ویروس منحوس پای کار خواهد بود.

حجت الاسلام صفی خانی خاطر نشان کرد: مقابله همه جانبه با این بیماری یک وظیفه همگانی است و جز با اتحاد و هماهنگی حداکثری محقق نخواهد شد. بدون تردید با اتحاد و یکپارچگی بر این مشکل نیز فایق خواهیم آمد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha