شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت السالام شرف پور

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین گفت: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای نقد و ارزیابی خود است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام محمدتقی شرف پور صبح امروز در جمع طلاب قرارگاه جهادی شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین ضمن تقدیر از تلاشهای مخلصانه و شبانه روزی طلاب جهادی در این دو ماه که مجاهدانه با ویروس منحوس کرونا مبارزه کردند، گفت: ان شاء الله فعالیت های شما عزیزان مورد مرضی خدای متعال قرار گیرد و ثواب و اجر شما نزد پروردگار متعال محفوظ باشد.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین با اشاره به برکات ماه مبارک رمضان، افزود: ماه مبارک رمضان فرصت مناسبی برای نقد و ارزیابی خود است و همه باید در بهره گیری بیشتر از این ماه پرفضیلت نهایت استفاده را انجام دهیم.

حجت الاسلام شرف پور تصریح کرد: علاوه بر امساک در خوردن و آشامیدن باید در طول روز از امور دنیاطلبی نیز امساک نموده و تلاش نماییم تا در روزه‌داری خود سربلند باشیم.

وی ادامه داد: مؤمنان در ماه مبارک رمضان با افزایش روحیه معنوی و باورهای دینی، خود را در برابر گناهان بیمه می کنند.

مدیر مدرسه علمیه سفیران هدایت قزوین اظهار کرد: در ماه مبارک رمضان امسال باید توجه به معیشت محرومان بیش از پیش اجرایی شود، چرا که با شیوع ویروس کرونا بسیاری از اقشار مختلف که کسب و کاری داشتند دچار مشکلات اقتصادی  شده اند که مردم و مسئولان باید بیشتر این موضوع را مدنظر داشته باشند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha