پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
شجاعی

حوزه/ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحولی نوین در عرصه فضایی برای ایران اسلامی ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام شجاعی صبح امروز در نشست مسئولان پایگاه های شهرستان قزوین ضمن تقدیر از فعالان قرارگاه همدلی مؤمنانه، گفت: حرکت بزرگی در سایه وحدت و همدلی و در قالب رزمایش کمک مؤمنانه در استان قزوین انجام شد که جای تقدیر دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین، افزود: کشورهای غربی و آمریکا در برابر این بیماری زانو زده اند و نتوانستند شهروندان خود را در مقابله با ویروس کرونا مصون نگه دارند اما مردم ایران در این آزمون هم مثل آزمون های گذشته سربلند بیرون آمدند و موجبات حیرت کشورهای مختلف را فراهم آوردند.

وی به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: پرتاب ماهواره نور توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تحولی نوین در عرصه فضایی برای ایران اسلامی ایجاد کرد.

حجت الاسلام شجاعی تصریح کرد: این موفقیت بزرگ که بلافاصله به تیتر اول بسیاری از رسانه های بین المللی تبدیل شد در شرایط تحریمی به دست آمد و سپاه به دنیا نشان داد ایران اسلامی علی رغم تحریم های ظالمانه دشمنان کشوری مقتدر و توانمند است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha