جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
رضایی

حوزه/ مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور هدیه‌ای به ملت ایران بلکه به تمام مسلمانان جهان تقدیم کرد و عزت‌مندی را برای آنها به ارمغان آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام علی اصغر رضایی صبح امروز در نشستی با جمعی از اساتید و مدیران مدارس علمیه قزوین در محل قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه استان، گفت: قرارگاه با محوریت مدیر حوزه علمیه قزوین، فعالیت‌های تأثیرگذاری در مبارزه با کرونا و کمک رسانی به مردم داشته است.

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین با اشاره به وحدت و همدلی ایجاد شده در مردم برای مقابله با بیماری کرونا، خاطرنشان کرد: با برگزاری رزمایش مواسات مؤمنانه در استان، حوزه علمیه، بسیج، سپاه و خیرین، بدون هیچ چشم‌داشتی همه با هم برای کمک به نیازمندان ورود پیدا کردند و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این زمینه انجام شده است.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به جوسازی‌های اخیر دشمنان علیه باورهای اعتقادی و دینی مسلمانان، عنوان کرد: این جوسازی ها به دلیل این است که دشمن از وحدت و استقلال ستودنی مردم ایران که بار دیگر با رزمایش مواسات مؤمنانه برای جهانیان به نمایش گذاشته شد، در هراسند.

مسئول قرارگاه شهدای روحانیت حوزه علمیه قزوین به پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اشاره و عنوان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب موفقیت آمیز ماهواره نور هدیه‌ای به ملت ایران بلکه به تمام مسلمانان جهان تقدیم کرد و عزت‌مندی را برای آنها به ارمغان آورد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha