جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
حجت الاسلام مختار سلیمانی مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن کرمانشاه

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه با بیان اینکه پرتاب «ماهواره نور» دشمنان را وحشت زده کرد، گفت: آنچه دشمنان را بیش از پیش متحیّر کرد، اصل غافلگیری در پرتاب «ماهواره نور»، توسط فرزندان سپاهی این آب و خاک است.

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: موفقیت سپاه در پرتاب ‎ماهواره نور نشان داد آنچه که دوام و پیشرفت نظام را همراه با امید در سطح جامعه افزایش می دهد، باور به سنت‌ های الهی و اعتماد به جوانان است.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه ادامه داد: سردار تهرانی مقدم پدر موشکی ایران با لبیک به ندای حضرت امام(ره) در کوران دفاع مقدس، مسیری را برای موفقیت و شکست معبرهای نا امیدی، پیش روی نسل آینده قرار داد که بتوانند با توکل به خدا و همت به فضا هم دست یابند.

وی با بیان اینکه پرتاب ماهواره نور دشمنان را وحشت زده کرد، ادامه داد: آنچه که دشمنان را بیش از پیش متحیّر کرد، اصل غافلگیری در پرتاب «ماهواره نور»، توسط فرزندان سپاهی این آب و خاک است.

حجت الاسلام سلیمانی خاطرنشان کرد: وقتی همزمان صدای آمریکا و رژیم صهیونیستی از پرتاب موفق موشک ایرانی در می‌آید، برخی فعالان فتنه هم از پیشرفت کشور به جای تقدیر و تشکر از پرتاب ماهواره توسط سپاه غرورآفرین، عزا گرفته‌اند.

وی در پایان گفت: عملیات غرور آفرین پرتاب ماهواره توسط دانشمندان هوافضای سپاه مایه فخر و مباهات ملت انقلابی و حتی ایرانیانی است که دل در گرو سربلندی این آب و خاک دارند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha