شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
مصطفایی

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچمدار راه شهداست و در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در دیدار با مدیر حوزه علمیه قزوین، ضمن تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان بر لزوم فعالیت های تبلیغی طلاب در فضای مجازی تأکید کرد.

رئیس سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قزوین با تبریک پرتاب موفق ماهواره «نور»، افزود: امروز سپاه مقتدر و توانمند نظام مقدس جمهوری اسلامی به سبب موفقیت هایی که کسب کرده مورد هجمه دشمنان نظام قرار گرفته است.

وی با اشاره به این سخن رهبری که فرمودند «سپاه قدس، حافظ کرامت ملت‌هاست» خاطرنشان کرد: بسیاری از مردم کشورهای منطقه همچون عراق و سوریه به حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در منطقه افتخار می کنند و سپاه را به عنوان نهادی برای حفظ کرامت ملت ها می شناسند.

حجت الاسلام مصطفایی ادامه داد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه های مختلف جنگ نرم، جنگ سخت و پرتاب ماهواره نقش آفرین است و در بحث حوادث بلایای طبیعی با قدرت و به موقع وارد میدان شده  و در این روزهای شیوع بیماری کرونا شاهد حضور جهادی مجموعه سپاه پاسداران در ضدعفونی و گندزدایی معابر و خیابان‌ها، تولید ماسک و توزیع اقلام بهداشتی و کمک رسانی به مردم محروم در قالب رزمایش مواسات مؤمنانه هستیم.

وی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پرچم‌دار راه شهداست و در عرصه های مختلف خوش درخشیده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha