سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
توکل

حوزه/ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک موفقیت بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موفق ماهواره نور، آن را نشانه تحقق وعده خداوند به مؤمنان در دستیابی به عزت و افتخار دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام والمسلمین سید رحیم توکل، نماینده مجلس خبرگان رهبری با صدور بیانیه‌ای، ضمن تبریک موفقیت بزرگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پرتاب موفق ماهواره نور، آن را نشانه تحقق وعده خداوند به مومنین در دستیابی به عزت و افتخار دانست.

متن پیام بدین شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ وَمِن رِباطِ الخَیلِ تُرهِبونَ بِهِ عَدُوَّ اللَّهِ وَعَدُوَّکُم وَآخَرینَ مِن دونِهِم لا تَعلَمونَهُمُ اللَّهُ یَعلَمُهُم ۚ وَما تُنفِقوا مِن شَیءٍ فی سَبیلِ اللَّهِ یُوَفَّ إِلَیکُم وَأَنتُم لا تُظلَمونَ  (الأنفال آیه 60)

موفقیت بزرگ و شایان تحسین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ارسال ماهواره نور به وسیله ماهواره‌بر قاصد و قرار دادن این ماهواره در مدار را باید صمیمانه به این فرزندان دلاور انقلاب اسلامی تبریک گفت و دست دانشمندان جوان و ولایی سپاه را بگرمی فشرد.

ماهواره نور، هدایتگر ایران بسوی قله‌های علم و فناوری با نابودی ظلمت مستکبران است.

پرتاب موفق ماهواره نور، نشانه تحقق وعده خداوند به مومنین در دستیابی به عزت و افتخار، در صورت تکیه به خداوند و اعتماد به قدرت ناشی از ایمان و اعتقاد به نصرت الهی است. 

در مدار قرار گرفتن ماهواره نور، موفقیت شایانی از مدیریت علم و فناوری در چرخه ی پیچیده هوا فضاست که علاوه بر ساخت ماهواره و موشک ماهواره‌بر، قراردادن در مدار مورد نظر و مدیریت بر آن، گواه بر توانمندی دانشمندان جوان و حزب‌الهی سپاه پاسداران است. بی شک،  بیش از خودی‌ها این دشمن است که می‌داند چه اتفاق سرنوشت‌سازی از سوی سپاه پاسداران برای آینده انقلاب اسلامی رقم خورده است.

ارسال ماهواره نور به فضا و قرار گرفتن ایران اسلامی بر لبه علم و فناوری هوافضا و ناامن‌سازی فضا برای مستکبران و ایجاد امنیت برای ملل جهان از دستاوردهای اقدام اخیر سپاه است. از این پس با گشوده شدن فضا برای جوانان مخلص و ولایی، باید شاهد تحولات ارزشمند در منطقه و جهان و تسهیل در خروج شیطان بزرگ از منطقه و ایجاد آرامش در کشورهای اسلامی بود.

موفقیت‌های اخیر انقلاب اسلامی در جهان، نتیجه مدیریت الهی رهبرمعظم انقلاب، پیروی از اوامر معظم‌له از سوی جوانان و نیروهای ایثارگر و خون پاک شهداست. ملت سرفراز ایران با پیروی عاشقانه و عارفانه از ولی امر مسلمین و حفظ هوشیاری خود، خواهد توانست ان‌شاءالله از زمینه‌سازان حقیقی ظهور منجی عالم بشریت و شکل‌دهنده تمدن اسلامی باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha