پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام حاج علی اکبری

حوزه/ رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در پیامی به فرمانده کل سپاه پاسداران، قرار گرفتن موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران در مدار را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، در پیامی به فرمانده کل سپاه پاسداران، قرار گرفتن موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران در مدار که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه صورت گرفت را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:
 باسمه تعالی
برادر ارجمند، سردار سرلشگر پاسدار سلامی ( دام عزه)
فرمانده محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
سلام علیکم؛
با احترام و آرزوی عزت، سلامتی و تبریک حلول ماه مبارک رمضان، بر خود فرض می دانم به نمایندگی از نمایندگان معزز ولی فقیه و ائمه مکّرم جمعه کشور، پیروزی بزرگ سپاه اسلام و قرار گرفتن موفقیت آمیز اولین ماهواره نظامی جمهوری اسلامی ایران در مدار که در شرایط سخت تحریم های ظالمانه و مجاهدت هم زمان غیور مردان سپاهی و بسیجی در میدان رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه صورت پذیرفته است را صمیمانه تبریک عرض نمایم.

حق این بود که انحصار دشمنان اسلام و ایران در این زمینه شکسته شود و رژیم کودک کش صهیونیستی، پس از پذیرش واقعیت حضور مقتدر محور مقاومت در مجاورت مرزهای موهومش، حالا اشراف اطلاعاتی رزمندگان اسلام را، بیش از گذشته بر تحرکات و تأسیسات و سامانه های دفاعی سست و تارعنکبوتی خود احساس کند و امنیتش را گره خورده به اراده ولی امر مسلمانان بداند.

همچنین نیروهای تروریست آمریکایی در منطقه، از این پس باید نگران تر و وحشت زده تر، بالای سر خود را رصد کنند و سایه موشک های نقطه زن ایرانی و نظارت ماهواره نور بر ذلت و خفتشان را تحمل کنند تا روند اخراجشان تکمیل شود.

با اغتنام فرصت، ضمن تحسین مجاهد رشید و مخلص، سردار حاجی زاده، برای ایشان و همه متخصصان پرتلاش نیروی هوا فضای سپاه آرزوی موفقیت روزافزون دارم.

محمد جواد حاج علی اکبری
رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha