جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مجیدی

حوزه / مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: دشمنان وحدت و انسجام مسلمانان را نشانه گرفته اند و ملت های مسلمان نشان داده اند که همواره از مقدسات و ارزش های دین مبین اسلام دفاع خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام سید مصطفی مجیدی صبح امروز در دیدار با اعضای انجمن خوشنویسان استان قزوین ضمن تبریک فرا رسیدن ولادت باسعات حضرت رسول اکرم(ص) و ضمن محکوم نمودن اقدام سخیف و زشت رئیس جمهور کشور فرانسه نسبت به ساحت نورانی پیامبر مهربانی، بیان کرد: ملت و مردم مسلمان کشورهای اسلامی به طور یقین در برابر اعمال دشمنانه صهیونیست ها وآمریکایی ها سکوت نخواهند کرد و با ادامه تظاهرات و اعتراضات خود مشت محکمی بر دهان این یاوه گویان خواهند زد.

حجت الاسلام مجیدی خاطرنشان کرد: اهانت به پیامبر مهربانی که با کمال تاسف در برخی کشورها از جمله فرانسه رخ داده است، نشان دهنده عجز و ناتوانی دنیای کفر در برابر اسلام و پیامبر اسلام است و اهانت به رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص) را محکوم می نماییم.

حجت الاسلام مجیدی با تاکید بر پشتوانه قوی خط خوشنویسی، بیان کرد: خط قبل از اینکه یک هنر باشد نیایش و عبادت است و باید از این سرمایه ارزشمند در قالب برنامه های دینی به خوبی بهره بگیریم.

وی ادامه داد: خدای متعال در قرآن سوگند خورده است و انسان با قلم هر چیزی را نمی نویسد و یک خوشنویس نیز به سمتی گرایش دارد که بتواند بهترین چیزها را با بهترین خط و شکل به نگارش در بیاورد.

سپس آیین رونمایی از پوستر فراخوان هفتمین جشنواره وقف چشمه همیشه جاری در رشته خوشنویسی رونمایی شد.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha