جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت السالام اقا حسینی

حوزه/ امام جمعه محمدیه گفت: باید همه قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان مجری اهداف امام زمان(عج) باشند تا جامعه مهدوی داشته باشیم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام بهاءالدین آقاحسینی صبح امروز در دیدار با مسئولین بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) استان قزوین ضمن تبریک ایام ربیع الاول و هفته وحدت و فرارسیدن ولادت رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، اهانت به ساحت نورانی پیامبر مهربانی را از سوی دشمنان به شدت محکوم کرد.

وی همچنین به موضوع فرهنگ مهدویت در جامعه پرداخت و بیان کرد: حضرت مهدی(عج) حاکم بر دین خداوند است و احکام الهی را بر روی زمین اجرا می کند ما نیز باید از ایشان پیروی کنیم.

امام جمعه محمدیه ادامه داد: امام زمان(عج) هدف خود را خداوند متعال قرار خواهد داد و مردم را به سوی پروردگار هدایت می کنند و اگر می خواهیم جامعه ای مهدوی داشته باشیم باید همه مسلمانان هدفشان خداوند باشد و همگان را به سوی او دعوت کنند.

وی اظهار کرد: دوران امامت و فرهنگ انتظار ویژه اراده الهی است که باید به آنها توجه خاصی شود و انسان ها در زندگی خود این انتظار را پیاده سازند.

حجت الاسلام آقاحسینی بیان کرد: در قرآن بیش از ۲۰۰ آیه به موضوع مهدویت و بیش از ۲۰۰ بار نام خدای متعال ذکر شده که همه اینها رمزی است که باید آنها را درک کنیم و یک فرد منتظر باید آمادگی داشته باشد که این آمادگی از رفتار و احوالات منتظر مشخص می شود.

وی گفت: باید همه قشرهای مختلف مردم به ویژه جوانان مجری اهداف امام زمان(عج) باشند تا جامعه مهدوی داشته باشیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha