جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نماینده قزوین

حوزه/ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت به رسول گرامی اسلام اوج خباثت و دشمنی استکبار جهانی علیه اسلام و جامعه مسلمانان را آشکار ساخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، خانم دکتر فاطمه محمدبیگی ظهر امروز در جمع اعضای مدیران دستگاه های اجرایی استان که با حضور امام جمعه قزوین در مسجد شیخ الاسلام برگزار شد، ضمن محکوم نمودن اقدام اخیر رئیس جمهور کشور فرانسه نسبت به ساحت نورانی رسول گرامی اسلام حضرت محمد(ص)، اظهار داشت: توهین های مکرون به حضرت محمد(ص) با واکنش های تند مسلمانان دنیا همراه شده و بعید است به این زودی رئیس جمهور فرانسه بتواند از زیر آتش خشم مسلمانان دنیا خارج شود.

محمدبیگی خاطرنشان کرد: اهانت به ساحت مقدس حضرت محمد(ص) از روی عجز در منطق و استدلال بوده و در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیرواقعی از اسلام توسط رژیم صهیونیستی و غربی ها طراحی شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این کوردلان، امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم تاب محمدی را بی فروغ کنند، اما وعده الهی تحقق خواهد یافت و اسلام به عنوان آخرین و کامل ترین آیین انسان ساز آسمانی سرانجام عالم گیر خواهد شد.

وی ادامه داد: فریاد امت هوشیار و متحد مسلبمان و دیگر آزادگان جهان بخصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت(ع) راهگشای حرکت انسان های حق طلب تا ظهور منجی موعود(عج) خواهد بود.

خانم محمدبیگی تصریح کرد: اگر دولت ها و ملت های مسلمان در برابر این توهین سکوت نکرده و تنها کالای های تولید کشور فرانسه را تحریم کنند، دولت این کشور سیلی خواهند خورد، همانطور که هم اکنون تحریم کالاهای این کشور دچار هراس شده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اهانت به رسول گرامی اسلام اوج خباثت و دشمنی استکبار جهانی علیه اسلام و جامعه مسلمانان را آشکار ساخت.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • هادی IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۵
    0 0
    نجس ترین و خبیث ترین و نابکارترین و فاسد ترین و جنایتکارترین جانوران انسان نما را در شهر بم میتوانید به وفور بیابید که به خداوند متعالی فحشهای بسیار زننده میدهند این انسان نماها از خوکها و سگهای امریکایی هم نجس ترند و عجیب است که اسلام سیاسی حاکم بر ایران با گذشت چند دهه فریادهای گوشخراش اسلام ناب، اهمیتی به این موضوع نداده اما کشیدن یک کاریکاتور اتش بجان مسلمانان جهان زده! درحالیکه وجودی جز خدا در جهان مقدس نیست و بی تفاوتی سپاه و بسیج و عوامل نابکار اطلاعات و پلیس و دادگاه و امام جمعه دلیل بر هم کیش بودن افراد منافق این نهادها با این مردم بتمام معنی فاسد است که رابطه نسبی و سببی را بر هر امر مقدس و قانونی ترجیح میدهند. شهر فاسدپرور بم باید قبل از اسرائیل از صفحه روزگار محو شود. جانبازان و ازادگان ان فاسدتر از همه هستند.