سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حمایت احمقانه رئیس جمهور فرانسه از هتاکی به پیامبر اکرم(ص)

حوزه/ مبلغین، خادمین و همیاران موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) قشقایی ها به نمایندگی از این قوم، هتاکی رئیس جمهور فرانسه را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»  از شیراز، مبلغین، خادمین و همیاران موکب حضرت ابوالفضل العباس(ع) قشقایی ها به نمایندگی از این قوم  طی بیانیه ای هتاکی رئیس جمهور فرانسه را محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«یُرِیدُونَ أَن یُطْفُِواْ نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَ یَأْبیَ اللَّهُ إِلَّا أَن یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکَفِرُونَ»؛

پیامبر صلی الله علیه و آله و سلم جلوه بارز زیباترین صفات الهی از جمله رحمت، محبت، شفقت، مودت، رأفت و عطوفت است، پیامبری که خداوند او را رحمة للعالمین می نامد.

بر مومنان رئوف و مهربان و حریص بر هدایت جامعه، سرمشق نکویی است بر همه آنانی که به رحمت خدا و روز رستاخیز ایمان و امید دارند، لَقَد کانَ لَکُم فی رَسولِ اللَّهِ أُسوَةٌ حَسَنَةٌ.

کلامش جز وحی نیست و عالم الغیب و دارنده شرح صدر و محل وموضع درود خدا و ملائکه و مظهر اسم محیی و مغنی و دارنده مقام خلق عظیم است.

او رسول‌الله و خاتم النبیین است که منادی دینی است که سعادت  دنیا و آخرت بشر را به ارمغان می آورد و در سایه سار تعلیم و تربیت الهی و مبتنی بر برهان و آیات و حکمت همراه با ترکیه بنا بر وعده الهی لِیُظْهِرَهُ عَلَی الدِّینِ کُلِّهِ وَلَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ است.

دینی که حامی مستضعفین و در هم کوبنده کاخ ظالمین و أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم است.

امروز صحنه گردانان نظام صهیونیستی ـ مسیحی حاکم بر جهان در پی چاره جویی در مقابل رشد روزافزون اسلام و در سایه موهوم آزادی بیان با رفتارهای خشن و اهانت آمیز به اسلام و پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم به خیال خام خود میخواهنداز روند رو به رشد اسلام جلو گیری کنند.

اما باید بدانند که اینگونه اقدامات نه تنها اقدامی کنشی و نشان گر آزادی نیست بلکه واکنشی منفعلانه در برابر پیروزهای تدریجی و نرم دین مبین اسلام در راستای جهانی شدن و تبدیل به دین اول و غالب جهان است.

مبلغین خادمین و همیاران موکب حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام قوم  قشقایی  به نمایندگی از قشقایی های ایران هر گونه اهانت و توهین به ساحت مقدس معصومین علیهم السلام و خصوصا نبی مکرم اسلام را محکوم کرده و از مسئولان ذی ربط مجدانه درخواست پیگیری قانونی  این گونه حرکات سخیف و بزدلانه معاندین اسلام و انسانیت را در مجامع بین المللی تا عذر خواهی رسمی مسببین و حامیان  آنان و و اتخاذ تدابیر جهانی جهت تدوین قوانین بازدارنده جهانی این گونه حرکات خشن را دارد.

لبیک یا رسول الله

موکب حضرت ابوالفضل العباس علیه السلام قشقایی های ایران

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • چراغی IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
    0 0
    لبیک یا ر سول الله (ص)