شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب، خواستار اخراج دیپلمات های فرانسه از کشور شد و گفت: وقتی دشمنان قسم خورده اسلام، دست به تخریب و هتاکی مقدسات می زنند، موظفیم بدون فوت وقت پاسخ دهیم،لکن هر کس در هر پست و لباس و مقامی که قرار گرفته، فراموش نکند تا ابد مدیون محمد و آل محمد(ص) است.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به اینکه جسارت روزنامه نگار هتاک فرانسوی به پیامبر اسلام(ص)، سریالی است که پایان ندارد، اظهار داشت: اخراج دیپلمات های فرانسه از  تهران، پاسخ دندان شکنی به هتک حرمت روزنامه نگار هتاک به پیامبر اسلام(ص) و حمایت رئیس جمهور ملحد فرانسه می باشد.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: تحمل مشکلات اقتصادی و گرانی های افسار گسیخته به سبب ضعف مدیریت آری، اما انفعال در برابر هتک حرمت پیامبر اسلام(ص) هرگز قابل تحمل نیست.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: رئیس جمهور فرانسه و برخی کشیشان افراطی، بهتر از ما می دانند که چرا باید از اسلام بترسند؛ اهانت‌ها نشان از ناراحتی آنان از گسترش اسلام در کشورهای اروپایی‌ است.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب اظهار کرد: وقتی دشمنان قسم خورده اسلام، دست به تخریب و هتاکی مقدسات می زنند، موظفیم بدون فوت وقت پاسخ دهیم،لکن هر کس در هر پست  و لباس و مقامی که قرار گرفته، فراموش نکند تا ابد مدیون محمد و آل محمد(ص) است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha