پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب گفت: با ورود عمر پر برکت انقلاب اسلامی به دهۀ پنجم، برای مردم فهیم و انقلابی قابل باور نیست که حراج ۱۸ میلیارد دلار ارز، ماجرای تلخ بنزین، گرانی های سرسام آور بازار مسکن، خودرو و اقلام معیشتی تقصیر کرونا و تحریم باشد.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به اینکه وضعیت کنونی معیشت مردم، نتیجه سوء مدیریت هاست، اظهار داشت: شیوع ویروس منحوس و تحریم ها، هرگز راه فراری برای عدم انجام وظیفه و مسئولیت خطیر خدمت به مردم نیست.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: با ورود عمر پر برکت انقلاب اسلامی به دهۀ پنجم، برای مردم فهیم و انقلابی قابل باور نیست که حراج ۱۸ میلیارد دلار ارز، ماجرای تلخ بنزین، گرانی های سرسام آور بازار مسکن، خودرو و اقلام معیشتی تقصیر کرونا و تحریم باشد.

وی تصریح کرد: مگر می شود شخص اول اجرایی کشور در این وانفسای مشکلات که هر از چندگاهی به حساب دولت قبل و امروز هم به پای کرونا یا تحریم می گذارند، هیچ سهمی نداشته باشد. برای شانه خالی کردن از وظیفۀ ذاتی دولت که خدمت به مردم است، چرا باید هر روز بهانه ای را متمسک ناکارآمدی خود قرار بدهید.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه به بهانۀ کرونا و تحریم سوء تدبیرها قابل قبول نیست، ادامه داد: وضعیت امروز خانواده ها، دست و پنجه نرم کردن با مشکلاتی است که قرار بود آنان را به آینده روشن امیدوار کنند، اما پس از گذشت ۷ سال هنوز در وادی «باید بشود» و «باید بکنند» قرار داریم.

وی در پایان گفت: متاسفانه بدون دلیل و هیچگونه موانعی در مسیر حل مشکلات، میدان خدمت به مردم برای کسانی که سنگ مردم داری را به سینه می زنند باز است، اما دریغ از کسانی که همت خدمت رسانی را ندارند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا اذری CA ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۴/۱۹
    0 0
    باتشکر تا چه زمان فقها میخواهند ملاحظه کنند مگر پناه بر خدا کسی از او ارجح تر شده که واهمه دارند معترض شوند. ایا فکر مرگ را نباید کرد چه جوابی داریم بدهیم. ، ظلم حاکم شده مگر قران نمیخوانند ، کجا رفت ندای حکومت علی گفتن ؟