شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مقداد یعقوبی مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب

حوزه / مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه جریان تحریف به دنبال شکست اراده ملت انقلابی است، گفت: نان به نرخ روز خورها و کسانی که دل در گرو ایران سرافراز ندارند، با جلوه گری رسانه ای و تحریف واقعیات موجود، به دنبال تضعیف جبهه حق و تقویت اردوگاه باطل هستند.

حجت الاسلام مقداد یعقوبی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، با اشاره به هشدار حکیمانه رهبری فرزانه در خصوص ماهیت خطرناک جریان تحریف، اظهار داشت: غربگراها در داخل نقش جاده صاف کن و سکوی تحریف برای تشدید تحریم ها و درهم شکستن اراده های مردم را دارند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب ادامه داد: با همت نخبگان انقلابی و بصیر در فضای مجازی، شاهد شکست جریان تحریف و به دنبال آن نابودی تحریم ها خواهیم بود.

وی تصریح کرد: در واقع نقش جریان تحریف، همان خیانت ستون پنجم را برای شکست رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس انجام می دهند که ضرورت دارد ماهیت پلید آنها را افشا کرد.

حجت الاسلام یعقوبی بیان کرد: چه کسی است که نداند دستورات اجرای آتش بر روی اذهان عمومی جامعه، خصوصا نسل جوان و گرفتن امید و نشاط، توسط کسانی اجرایی می شود که دل در گرو دشمن داشته و به دنبال مسمومیت افکار عمومی هستند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت باقرالعلوم(ع) سرپل ذهاب با بیان اینکه جریان تحریف به دنبال شکست اراده ملت انقلابی است، ادامه داد: نان به نرخ روز خورها و کسانی که دل در گرو ایران سرافراز ندارند، با جلوه گری رسانه ای و تحریف واقعیات موجود، به دنبال تضعیف جبهه حق و تقویت اردوگاه باطل هستند.

حجت الاسلام یعقوبی خاطرنشان کرد: بر همگان روشن است که در جنگ اراده ها جریان تحریف، لیدر دشمنان برای تضعیف نقاط قوت و بزرگنمایی نقاط ضعف نظام اسلامی و ایجاد هراس از هیمنۀ پوشالی تحریم ها است. 

وی در پایان گفت: به لطف خدا با حمایت مادی و معنوی از کارآفرینان برای جلوگیری از رکود خط تولید، مشت محکمی بر دهان جریان تحریف و حامیان تحریم در سال «جهش تولید» زده‌ایم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha