جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / ادای احترام خبرنگاران همدانی به مقام شامخ شهدا

حوزه/ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران می توانند محتوای تحریفی دشمن را خنثی و دستاوردهای نظام و انقلاب را به نحو احسن انعکاس دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ابرکوه، حجت الاسلام حسین گل چهره ظهر امروز در آئین تجلیل از اصحاب رسانه ابرکوه، فضای رسانه ای  امروز را به دهکده جهانی تشبیه کرد و گفت: الان که در بستر رسانه همه از اتفاقات، در کمتر از چند صدم ثانیه مطلع می شوند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه تصریح کرد: نقش خبرنگار و دنیای رسانه در  نحوه انعکاس خبر بی بدیل است و معادلات سیاسی و اقتصادی جهان را می تواند تحت تأثیر قرار دهد.

حجت الاسلام گلچهره خاطرنشان کرد: از مسئله خبرنگاری به عنوان یک هنر یاد می کنیم، زیرا طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب انعکاس خبر با هنر و تخصص یکی از آرمان های انقلاب است.

وی ابراز کرد: یکی از اقشار مؤثر در خنثی سازی عملیات تحریف، اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند که می توانند محتوای تحریفی دشمن را خنثی کنند و دستاوردهای نظام و انقلاب را به نحو احسن انعکاس دهند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه با بیان این که جامعه منحرف غربی حق را به صورت باطل نشان می دهد، افزود: آنچه می تواند در جامعه و اذهان عمومی اثرگذار باشد، جدای از عملکرد مسئولین و بعد اقتصادی جامعه و شرایط حاکم، نوع انعکاس خبر توسط خبرنگار است.

حجت الاسلام گلچهره خاطرنشان کرد: یکی از هنرهای انقلاب در شرایط چالشی، بسیار سخت و بحرانی (با وجود انتقاداتی به عملکرد برخی مسئولان و روند سیاسی و اقتصادی کشور)، افتخارآفرینی و حماسه سازی  اقشار مختلف است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج ابرکوه ابراز کرد: اگر در بحث مراقبت اجتماعی موفق هستیم قطعا یک بعد اصلی آن مرهون زحمات خبرنگاران است که با بیان خوب توانستند مردم را توجیه کنند و اثرگذاری در جامعه حاصل شود. 

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha