جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کد خبر: 913434
۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۹
نهج البلاغه

حوزه/همزمان با میلاد حضرت امام موسی بن جعفر(ع) یزدی ها از طریق اطلاع رسانی گروه ها و کانال های فرهنگی به طرح کشوری ختم روزانه ۱۱۰ بار مطالعه نهج البلاغه پیوستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در یزد، نخستین دوره ختم ۱۱۰ روزه نهج البلاغه، به مناسبت عید سعید غدیر خم، از امروز، ۲۰ مردادماه ۱۳۹۹ مصادف با سالروز ولادت باسعادت امام موسی کاظم علیه السلام در فضای مجازی یزد آغاز  شد.

در این طرح فایل پی دی اف نهج البلاغه ترجمه استاد دشتی قرار داده شده و همچنین نرم افزارهای نهج البلاغه ویژه اندروید نیز، برای عزیزانی که از طریق گوشی خود با ختم همراه هستند، معرفی خواهند شد. 

در هر روز، بخشی کوتاه از شرح نهج البلاغه مربوط به همان روز قرار داده می شود (ممکن است مطالب جالب دیگری نیز درج شود، اما تلاش می شود تا از شلوغ کاری پرهیز شود). البته پیوند شرح کامل نیز برای علاقه مندان قرار داده خواهد شد.

افرادی که دیرتر به این جمع می پیوندند می توانند با دریافت فایل کامل برنامه مطالعه ۱۱۰ روزه نهج البلاغه خود را برسانند یا به صورت جداگانه ختم شخصی شان را پیگیری نمایند.

به منظور دسترسی به نرم افزارهای متنوع و فراوان نهج البلاغه (متنی، صوتی، با شرح و تفسیر و ...) کافی است که در برنامه بازار، 《نهج البلاغه》 را جستجو بفرمایید.

مزیت نرم افزارها یکی این است که به دلیل جداسازی خطبه ها، نامه ها، و حکمت ها، دسترسی به مطالب را آسان تر می کنند. دیگر اینکه برخی نرم افزارها به صورت صوتی نیز ارائه شده اند و برخی نرم افزارها دارای شرح و تفسیر است.

بر اساس این گزارش آدرس صفحه اینستاگرام https://instagram.com/nahj_albalagha۱۱۰?igshid=e۱۳j۳ax۳۱jxc و آدرس کانال اختصاصی ختم نهج البلاغه در پیام رسان ایتا https://eitaa.com/nahj_albalagha۱۱۰ اعلام شده است.

انتهای پیام/313/47

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha