پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اهانت به پیامبر

حوزه/ امام جمعه شهرستان سردرود استان آذربایجان شرقی خواستار اقدام انقلابی مسلمانان در مقابله با گستاخی رئیس جمهور فرانسه شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تبریز، حجت الاسلام رضا جلیلی، امام جمعه شهرستان سردرود، با محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت پیامبراکرم(ص)، آورده است: شکوه و جلال ساختگی غرب در موضوع احترام به عقیده ها و آزادی بیان همه و همه برای بار هزارم و این بار توسط یک نشریه فرانسوی فروریخت. دم شیطانی اندیشه های متناقض و سود گرایانه غرب حتی برای غیر مسلمانان هم آشکار شد؛ سازمان های مثلا حقوق بشری که ادعای احترام به حقوق مدنی و سیاسی و مذهبی اش گوش فلک را کر کرده، آشکارا چشم خود را بروی این توهین که نقص آشکار قوانین بین المللی است می بندند.

اینگونه تبلیغات علیه مقدسات بیش از یک میلیارد ونیم مسلمان با هدف دین هراسی و مبارزه با تفکرناب توحیدی صورت می گیرد و نشان از ضعف و زبونی دشمن و آغاز موج اسلام خواهی و عدالت خواهی و بیداری و توجه مردم جهان به فطرت و حقیقت ذاتی خود، و به بن بست رسیدن تفکر لیبرال دموکراسی در جهان است .

 این اقدام رذیلانه را محکوم نموده واز همه حاکمان کشورهای اسلامی تقاضا دارم که همراه با ملتهای مسلمان خود اقدامی انقلابی و عاجل برای مقابله با اینگونه گستاخی ها بعمل آورند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha