شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
توهین به پیامبر

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین رحیمی صادق خواستار راه اندازی پویش «تحریم کالاهای فرانسوی» شد و گفت: مردم عزیز به صحنه بیایند تا فرانسه چوب این اشتباه خود را دریافت کند و دیگر در مخیله آقای مکرون و دیگران این چنین حرکات گستاخانه ای خطور نکند.

حجت الاسلام و المسلمین محمد هادی رحیمی صادق در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» با محکومیت توهین نشریه فرانسوی و حمایت رئیس جمهور این کشور از این اقدام حماقت آمیز، مسلمانان جهان را به هوشیاری در مقابله فتنه های استکبار و رژیم کودک کش صهیونیستی توصیه کرد و اظهار داشت: آنچه در فرانسه اتفاق افتاد و نظایرش هم دراروپا و  جاهای دیگر اتفاق می افتد از چند جهت دارای اهمیت است. اول اینکه شخصیت روحانی و ساحت ملکوتی  پیامبراسلام خدشه بردار نیست و مانند خورشید درخشان است. همچنین جذابیت قرآن کریم با این حرکات سخیف و صد البته با هزاران حرکات این چنینی سرسوزنی خدشه وارد نخواهد شد.

مدیر حوزه علمیه استان تهران با تبیین مقام و منزلت پیامبر اسلام(ص)، ادامه داد: چهره نورانی اسلام و محبوبیت پیامبر(ص) نه تنها در جهان اسلام و بین مسلمان، بلکه در میان ادیان دیگر نیز محبوبیت و قداست دارند، لذا دشمنان بدانند که با این حرکات نسنجیده و حماقت آمیز نخواهند توانست جلوی روشنایی و تداوم اسلام را بگیرند.

دوران سیاست های لیبرالی به سر رسیده است

وی افزود: امروز  جایگاه پیامبر صلی الله علیه وآله وسلم بر همه دنیا روشن است و با اقدامات کودکانه و حمایت افرادی مثل مکرون سر سوزنی از منزلت نبی مکرم اسلام در بین انسان های آزاده خدشه وارد نخواهد شد و این گونه اقدامات، نشان می دهد که دوران سیاست های لیبرالی استکبار جهانی به سر رسیده است و همین نکته باعث می شود که امروز جبهه غرب و صهیونیسم از این مسئله احساس خطر کند.

مدیر حوزه علمیه تهران ادامه داد: طبق آمارها بیشترین نامگذاری که در جهان اسلام اتفاق افتاده، بنام پیامبر اسلام بوده است. نام زیبای «محمد» بیشترین نام را در جهان اسلام به خود اختصاص داده است. وقتی امروزه جهان علم در مقابل پیشگویی های علمی و اعجاز قرآن کریم و کلمات نورانی اهل بیت علیهم السلام سر تعظیم فرود می آورد، طبیعتا برای مستکبران عالم قابل پذیرش نیست.

اریخ بشریت امثال مکرون و ترامپ را به خود دیده است

 وی با اشاره به شخصیت خبیث افرادی که در حمایت از توهین کنندگان به پیامبر اسلام برآمده اند، اظهار کرد: شخصیتی که مکرون از خود ارائه داد بسیار شرارت آمیز و ‌کثیف است. تاریخ بشریت امثال مکرون و ترامپ را به خود دیده است که علاوه بر نداشتن شخصیت مناسب، درون مایه تهی و خباثت آلود خود را به نمایش گذاشته اند.

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با خطاب قرار دادن مردم کشورهای غربی، افزود: مردم کشور های غربی برای همیشه سرشان را پایین نگه دارند و احساس شرم کنند که شخصیت ‌اول کشورشان که ادعای آزادی بیان و تمدن دارد، به ارزش های چند میلیارد مسلمان و آزادی خواهان جهان توهین کرده است. همین تمدن دروغین و ساختگی که اینها مدعی آن هستند در واقع تمدن کشورهای اسلامی است که در طول تاریخ به سرقت برده اند. آنچه امروز در غرب از تمدن صحبت می شود محصول چپاول کتابخانه های مسلمانان و آثار تاریخی کشورهای اسلامی است که در موزه ها و کتابخانه های خود قرار داده اند.

توهین به پیامبر اسلام توهین به همه ادیان است

مدیر حوزه علمیه استان تهران اظهار کرد: توهین به پیامبر اسلام فقط توهین به مسلمانان نیست، بلکه توهین به همه ادیان نیز تلقی می شود. این چیزی که در دنیا دارد اتفاق می افتد و به نام آزادی انسان ها را به سوی رذایل اخلاقی سوق می دهد بی جهت نیست و برنامه های شومی پشت این قضیه است. این برنامه استکبار جهانی است که دنیا را به سوی بربریت مدرن سوق می دهد که متاسفانه امروز دامن گیر فرهنگ غرب شده و آن را به لجن زاری تبدیل کرده است.

وی با خطاب قرار دادن تمام رهبران ادیان و انسان های آزاده، اظهار داشت: امروز نه تنها مسلمانان ومسیحیان عالم که پیرو حضرت‌ مسیح علیه السلام و یهودیان که پیرو حضرت موسی علیه السلام هستند، بلکه همه انسان های آزادی خواه نیز فریاد بزنند و ‌اجازه ندهند کسی که به خط دیانت و رسالت و انسانیت این چنین وقیحانه توهین کند.

 انتقاد از انتقاد از واکنش دیرهنگام و ضعیف دولت

حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق با انتقاد از واکنش دیرهنگام و ضعیف دولت، گفت: دراین اقدام بی شرمانه رئیس جمهور فرانسه، از دولت انتظار واکنش سریع و در خور توجه داشتیم، ولی این طور نشد. البته مجلس بیانیه داد، ولی انتظار از مجلس شورای اسلامی هم این بود که از طریق ارتباطات پارلمانی، کشور فرانسه را بازخواست می کرد. به خاطر همین توهین بعضی از کشورهای اسلامی سفیر کشور  فرانسه را احضار کردند و این در حالی است که دولت جمهوری اسلامی به عنوان سردمدار دیانت در دنیا شناخته می شود و باید اقدامات موثرتری صورت می داد.

مسلمانان کالاهای فرانسوی را تحریم کنند

وی گفت: باید مردم و گروه های حوزوی و دانشگاهی این حرکت  توهین آمیز را محکوم کنند و با اقدامات عملی و موثر جلوی این اقدامات را در آینده گرفت. باید پویش «تحریم کالاهای فرانسوی» راه اندازی شود و مردم عزیز به صحنه بیایند تا فرانسه چوب این اشتباه خود را دریافت کند و دیگر در مخیله آقای مکرون و دیگران این چنین حرکات گستاخانه ای خطور نکند.

مکرون آلت دست رژیم صهیونیستی است

وی در پایان تاکید کرد: آقای مکرون چه بخواهد چه ‌نخواهد آلت دست رژیم صهیونیستی است. صهیونیسم جهانی پشت این قضیه است و برای اینکه جلوی موج عظیم اسلام خواهی وگرایش  به اسلام  را بگیرد. می خواهند جلوی معنویت خواهی را بگیرند که غرب در حال حاضر از آن تهی شده است ولی این سنت قطعی خدای متعال است که چراغی را که برافروزد هرکس پُف‌ کند ریشه اش بسوزد و در واقع این حرکت ها باعث ریشه کن شدن خود آنها خواهد شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha