جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب تهران

حوزه/ در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب تهران برگزاری یادواره شهدای روحانی استان همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، در یازدهمین جلسه شورای هماهنگی بسیج طلاب استان تهران که به میزبانی سپاه محمدرسول الله(ص) برگزار شد، برگزاری یادواره شهدای روحانی استان تهران همزمان با اولین سالگرد شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

در بخش دیگری از این جلسه با توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تقویت گروه های جهادی، نحوه سازماندهی مجدد و توانمند سازی گروه های جهادی در رابطه با  کرونا توسط طلاب جوان و انقلابی در دستور کار قرار گرفت.

 حجت الاسلام والمسلمین رحیمی‌صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران هم در این جلسه اقدام بیشرمانه مکرون رئیس جمهور فرانسه نسبت به هتاکی نشریه فرانسوی به بهانه آزادی بیان را محکوم و بیان کرد: این اقدامات مذبوحانه که به نیت  اسلام هراسی شکل می‌گیرد، چیزی جز اقبال آزادی خواهان جهان به اسلام رحمانی را در پی نخواهد داشت و این مصداق آیه شریفه است «وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ».

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha