جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
جلسه قرارگاه سلامت و اقدامات جهادی حوزویان استان تهران

حوزه/ در جلسه قرارگاه سلامت و اقدامات جهادی حوزویان استان تهران، آماده سازی و استقرار نیروهای جهادی به صورت دوره ای با تقسیم کار مناسب و نیازسنجی نیروهای جهادی از بیمارستان ها و آرامستان ها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، جلسه قرارگاه سلامت و اقدامات جهادی حوزویان استان تهران در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب و ایجاد هماهنگی بیشتر بین مجموعه های مختلف حوزوی، به ریاست حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران تشکیل شد.

در این جلسه که با حضور معاون تبلیغ حوزه تهران، مسئولان بسیج طلاب سپاه حضرت رسول الله(ص)  و سپاه حضرت سید الشهداء(ع) و برخی از کارشناسان و مسئولین گروه های جهادی  برگزار شد، بر تمرکز بحث مدیریت منابع انسانی، پشتیبانی مناسب و به موقع در مسأله کرونا و نهضت مواسات با توجه به استمرار کرونا در ماه های آینده تاکید شد.

در ادامه جلسه، حمایت، آماده سازی و استقرار نیروهای جهادی به صورت دوره ای با تقسیم کار مناسب، نیازسنجی نیروهای جهادی از بیمارستان ها و آرامستان ها و .... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

همچنین معاونت تبلیغ حوزه علمیه استان تهران طی فراخوان از همه طلاب جهادی برای فعالیت در عرصه های فرهنگی، مواسات، بیمارستان و... دعوت به عمل آورد.

برای ثبت نام بر روی لینک زیر کلیک کنید


http://tehran.mobaleghan.com/index.aspx?siteid=128&pageid=42156/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha