پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه تهران

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان تهران، حجت الاسلام والمسلمین پناهیان را یکی از رزمندگان مخلص،جهادی و خستگی ناپذیر عرصه جنگ نرم خواند که هم در تربیت طلاب و هدایت و بصیرت افزایی جوانان و هم در میدان مقابله با شبهات و روشنگری جامعه، به موقع عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تهران، حجت الاسلام والمسلمین رحیمی صادق، مدیر حوزه علمیه استان تهران در بازدید از مدرسه علمیه شهید اشرفی اصفهانی (دارالحکمه) تهران و نشست صمیمی با اساتید و طلاب این مدرسه، ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: از وظایف مهم حوزه های علمیه و اساتید و طلاب تبیین و تحلیل صحیح هشت سال دفاع مقدس است که به تعبیر مقام معظم رهبری، امام عزیز با مدیریت عقلانی خود آن را به بهترین شیوه هدایت و راهبری فرمودند .

 مدیر حوزه علمیه استان تهران ادامه داد: امام عزیز دفاع مقدس را مایه استقلال عزت و شرف امروز ایران اسلامی، صدور انقلاب و شکسته شدن ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب دانستند.

وی، تکلیف گرایی، ولایت‌مداری، اخلاص و خستگی ناپذیری را از ویژگی های مهم رزمندگان و فرماندهان دفاع مقدس و از عوامل پیروزی در این دفاع مقدس عزتمند و مظلومانه دانست، اظهار کرد: دفاع مقدس ظرف مهمی برای تربیت فرماندهان دلاور و نابغه هایی همچون حاج قاسم سلیمانی، صیاد شیرازی و حسن باقری بود.

 مدیر حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: امروز هم بعد از گذشت ۴۰ سال از دفاع مقدس و در سنگرهای مهم جنگ نرم و فرهنگی که بسیار پیچیده‌تر از جنگ سخت و نظامی است، نیاز به چنین رزمندگان و فرماندهانی بیش از پیش احساس می شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین رحیمی صادق در ادامه افزود: امروز یکی از رزمندگان مخلص، جهادی و خستگی ناپذیر  عرصه جنگ نرم حجت الاسلام والمسلمین حاج شیخ علیرضا پناهیان است که هم در تربیت طلاب و هدایت و بصیرت افزایی جوانان و هم در میدان مقابله با شبهات و روشنگری جامعه، موفق و به موقع عمل کرده است.

 مدیر حوزه علمیه استان تهران، تخریب چهره این مبلغ و استاد موفق توسط دشمنان و کج اندیشان را حاکی از حقد و کینه درونی آنان دانست.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha