شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حضرت محمد ص

حوزه/ چهره ها و نهادهای فرهنگی آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه‌ های جداگانه ای توهین رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از آذربایحان‌غربی، برخی چهره ها و نهادهای فرهنگی آذربایجان‌غربی با صدور بیانیه‌ هایی، اقدام گستاخانه رئیس جمهور فرانسه در اهانت به پیامبر اسلام(ص) را محکوم کردند.


حجت الاسلام و المسلمین عسگر دیرباز نماینده مردم آذربایجان‌غربی در مجلس خبرگان رهبری:

دست‌های جنایتکاران پرسابقه و سردمداران کاخ منحوس الیزه بار دیگر با اهانت به چهره پاک و نورانی پیامبر عظیم الشان اسلام، چهره انسانیت را آلوده کردند.

وحشت زدگی سران اروپا و دولت فرانسه از رشد شتابان اسلام در اروپا، آن‌ها را در شرایطی قرار داده که تمامی ادعاهای پرطمطراق خود را کنار گذارده و با اهانت به مظهر «آزادی» انسان‌ها و بیان گر توحید آسمانی، عجز و باطن شیطانی خود را به نمایش قرار دهند.

اینجانب اهانت به ساحت نورانی پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله را محکوم نموده و عموم آزادگان و مسلمانان عالم را به اتحاد و اتخاذ موضع شایسته در این موضوع دعوت می کنم از خدای متعال می خواهیم در فرج حضرت بقیه الله الاعظم تعجیل فرماید.

 اساتید و طلاب مدرسه علمیه امام صادق(ع)شهرستان نقده: 

بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُون ( الصف: ۸)

سال‌هاست که از سوی دشمنان اسلام اقدامات ضد اسلامی و افراطیگری به اسم اسلام با حمایت مالی و معنوی صهیونیست‌ها و دولت‌های غربی برای اهداف از پیش طراحی شده صورت می‌گیرد و یک روز با ساخت فیلم ضد اسلامی به جنگ رسانه‌ای با مسلمانان می‌آیند و روز دیگر با انتشار مطالب ضد اسلامی و با انتشار کاریکاتور از پیامبر اکرم(ص) و روز دیگر با توهینی دیگر به اعتقادات مسلمانان، و این بار حمایت رئیس جمهور نادان و کم اطلاع فرانسه به عنوان یک مسئول سیاسی از این اهانت‌های بی شرمانه چهره بزک کرده استکبار را که مدعی جامعه مدنی و مهد آزادی هستند را به عالمیان نشان داد. 

قلمرو سیاست این بار با رسانه‌ها هم پیمان شده و از رسانه‌های‌ گروهی در اهانت به مقدسات مسلمانان حمایت می کند. غرب در این برنامه‌ها می کوشد اسلام را دین تروریستی و تروریست پرور، خشونت طلب، مخالف آزادی، استبداد خواه و بی منطق معرفی کند تا در سایه این اتهامات ناحق به اهداف شوم خود دست یابد، در حالی که همین توهین‌ها و اهانت‌های بی شرمانه و غیر انسانی دلیل بر بی منطقی گویندگان آن و خشونت طلبی های آنان است.

اسلام هراسی و اسلام ستیزی پیوسته فرانسوی‌ها که بازیچه دست صهیونیست نامشروع و آمریکای جنایتکار اند در دورانی صورت گرفته که صدای خُرد شدن استخوان های دولت های استکباری به گوش می رسد.

بی شک اهانت به مقدسات اسلام در هر شکل از آن مذموم و نکوهیده است.و این توطئه شوم آمریکایی صهیونیستی به مانند راهبردهای پیشین آنان راه به جایی نخواهد برد و صدای خروشان بیداری اسلامی به زودی طومار استعمارگران و نوکران دیکتاتور آنان را در هم خواهد پیچید و با شکل گیری تمدن نوین اسلامی شاهد نجات بشریت از سلطه ی مستکبران خواهیم بود.

ما علما و اساتید و طلاب حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان نقده ضمن محکومیت این حرکت بی خردانه رئیس جمهور فرانسه در حمایت از نشریه شارلی ابدو از مجموعه‌های فرهنگی و سیاسی کشور در خواست می‌کنیم  تا با محکومیت و واکنش‌های جدی و فوری نسبت به این اقدام رئیس جمهور فرانسه از تکرار این حرکت‌های رذیلانه جلوگیری به عمل بیاورند .
والسلام علیکم

نهادهای فرهنگی ماکو: 

بسم الله الرحمن الرحیم

یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ (سوره مبارکه صف آیه ۸)

توهین‌های رذیلانه و مکرر رئیس جمهور فرانسه (مکرون) به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) در واقع یک جریان خاص است که پرده از نیات اسلام ستیزان صهیونیستی و سردمداران آن بر می‌دارد، این عمل مشمئزکننده و خیانتکارانه در حالی صورت می‌گیرد که ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق و برق غربی (لیبرالیسم) را به نمایش گذاشته و ترس آن‌ها از اسلام ناب محمدی و بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت را عیان می‌کند.

این پرده‌دری و توهین به دین مبین اسلام و خاتم انبیاء، در حالی صورت می‌گیرد که این دین الهی، دین آزادی و معنویت انسان و قرآن، کتاب رحمت و حکمت و عدالت است و وظیفه همه آزادی‌خواهان جهان و همه ادیان ابراهیمی است که در کنار بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان جهان با سیاست‌های پلید اسلام‌ستیزی با این شیوه‌های رقت بار که با بازیچه قرار دادن آزادی بیان توسط سفاکان روزگار صورت می‌گیرد مقابله کنند.

همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند:«ملت های مسلمان به ویژه کشورهای غرب آسیا ضمن حفظ هوشیاری در مسائل این منطقه حساس باید هرگز دشمنی های سیاست مداران و سردمداران غربی را نسبت به اسلام و مسلمین فراموش نکنند.» وحدت وهوشیاری ملتهای اسلامی رادربرابرنقشه هاوتوطئه های دشمنان اسلام وقرآن بیش ازپیش بایدموردتوجه جوامع اسلامی قرارگیرد .

دفتر امام جمعه، دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت و اداره تبلیغات اسلامی منطقه آزاد ماکو هرگونه توهین به مقدسات، ادیان و پیامبران را به شدت محکوم نموده و ضمن هشدار به مسببان این اقدام سخیف و نوکران آن‌ها یادآور می‌شود که مسلمانان جهان و ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در مقابل این توهین آشکار و حرکات مذبوحانه دنیای غرب مانند همیشه محکم و با صلابت خواهد ایستاد و هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد.

 از وزارت امور خارجه می‌خواهیم تا با اتخاذ راهکارهای حقوقی و بین المللی بالجد پیگیر این موضوع بوده و این اقدامات تا به عذرخواهی و یا عقوبت اهانت کنندگان نینجامیده کوتاه نیایند و از تمام آزادی خواهان و مسلمانان جهان می خواهیم تا روز ۱۷ ربیع با ترندسازی و پویش  «لبیک یا رسول الله» و «من عاشق محمدم» در فضای مجازی وحدت، انسجام، عشق و پیوند خود را به رسول گرامی اسلام اعلام نموده و با تحریم کالاهای فرانسوی اعتراض خود را به این حادثه جانکاه و  تأسف بار اعلام نموده تا سران استکبار جهانی دیگر از این نوع اشتباهات را مرتکب نشوند.
 

حجت الاسلام وحید طالبی امام جمعه شهرستان پلدشت :

بسم‌الله الرحمن الرحیم

یُریدونَ اَن یُطفِؤا نورَ اللهِ بِاَفواهِهِم وَ یَأبَی اللهُ اِلّاِّ اَن یُتِمَّ نورَه{ وَ لَوکَرِهَ الکـّْفِرونَ * هُوَالَّذیِّ اَرسَلَ رَسولَه بِالهُدیّْ وَ دینِ الحَقِّ لِیُظهِرَه عَلَی الدّینِ کُلِّه؛ وَ لَوکَرِهَ المُشرِکونَ (سوره توبه ـ آیات ۳۲ و ۳۳)

سخن پلید شیطانی بار دیگر از حلقوم یکی از مدعیان دروغین حقوق بشر بیرون آمد تا ساحت مقدس و نورانی اشرف مخلوقات عالم، رحمه للعالمین، حضرت ختمی‌مرتبت محمد مصطفی صلی‌الله علیه و آله و سلم را مورد توهین مجدد قرار دهد و قلوب صدها میلیون مسلمان و آزاده جهان را جریحه‏‌دار کند.

اسلام‌ستیزی دیرین و پیوسته دشمنان اسلام که در چارچوب راهبردها و سیاست‌های شیطان بزرگ آمریکای جهان خوار و صهیونیسم بین‌الملل باهدف جنگ روانی علیه اسلام و مسلمین است هرروز به‌گونه‌ای پدیدار می‌شود. در همین راستا سخنان موهن و نژادپرستانه رئیس جمهور فرانسه بیش از هر چیز عناد و کینه‌ورزی دنیای غرب با مسلمانان را نشان داد.

قطعاً این‌گونه اقدامات در عصر جاهلیت مدرن برای تخریب چهره نورانی آخرین فرستاده خدا، ناشی از ضعف دشمنان ادیان الهی در برابر منطق مستحکم اسلام ناب محمدی (ص) بوده و طبق وعده خدا این اقدامات و دشمنی‌ها راه به‌جایی نخواهد برد و این نور مقدس هرروز فروزان‌تر خواهد شد ، این رویکرد خبیثانه البته موجب هشیاری بیشتر مسلمانان عالم و وحدت روزافزون آنان خواهد شد ، راهبرد مقابله با این موج ضد معنویت و حقانیت، تهاجم به بنیانهای لیبرال دموکراسی فریبکارانه و هوشیارسازی مردم جهان، تحریم دنیای سلطه که همه حیات و شیشه عمر آنان محسوب میشود و نیز نشر حقایق محمدی(ص) و معارف اسلامی و توسعه موج فزاینده عشق و محبت فراگیر مسلمانان و آزادیخواهان جهان در گرایش به اسلام و رسول رحمت و پیامبر اعظم(ص) به ویژه با استفاده از فرصت میلاد با سعادت ایشان در جهان می باشد.

ما ملت رشید و غیور ایران اسلامی و روحانیون و مردم ولایتمدار شهرستان پلدشت با تمام آزادی‏خواهان جهان اقدام توهین‏‌آمیز رئیس جمهور فرانسه را شدیداً محکوم کرده و این حرکت‏‌ مذبوحانه را در راستای تلاش‏های صهیونیسم درمانده و آمریکای شکست‌خورده در برابر عزم و اراده راسخ مسلمانان جهان می دانیم و با فریاد رسا و بلند اعلام می‌داریم که بفرموده حضرت امام خمینی (ره) : «اگر جهان خواران بخواهند در مقابلِ دین ما بایستند، ما در مقابل همه دنیای آنان خواهیم ایستاد». 

حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبایی امام جمعه سلماس :

« بسم الله الرحمن الرحیم
یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ» (الصف: 8)

تکرارعمل وقیحانۀ نشریه فرانسوی «شارلی‌ ابدو» در اقدام به انتشار کاریکاتورهای موهن درباره پیامبر عظیم الشأن اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) و اهانت آشکار به پیامبر نور و رحمت و پیام آور عدالت ، آزادی و کرامت انسانی و به دنبال آن تایید این عمل شنیع  توسط امانوئل مکرون رئیس جمهور سفیه و بی آبروی  کشور فرانسه بار دیگر نشان داد که استکبار جهانی با احساس درماندگی در مقابل موج عظیم خداخواهی ، آزادی خواهی و توجه به ارزش های اسلامی و نیز بیداری ملت ها و رنگ باختن بساط لیبرال دمکراسی،  در صدد است تا با اهانت و هتاکی و راه اندازی یک جنگ روانی خباثت آمیز ، زمینه ی یک بازی بزرگ بر علیه جهان اسلام را فراهم آورد.
ا

هانت به ساحت مقدس رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) و کتاب آسمانی قرآن عظیم  نه تنها یک حرکت رذیلانه ، ضد انسانی و ضد اخلاقی بلکه  در واقع جنگ با خدا و دشمنی‌ با تمامی ادیان آسمانی است و اقدامی است که برگ دیگری بر کارنامه سیاه اسلام ستیزان به بن بست رسیده غرب خواهد افزود. اما  بی تردید  این اقدام موهن  و رفتار مشابهی که احتمالاً برای ادامه آن طراحی شده است نمی تواند مانع از رشد روزافزون اسلام درمیان ملتهای جهان بخصوص مردم فرانسه باشد و نخواهد توانست مسایل اصلی جهان اسلام را از دایره دید و اهتمام مسلمانان جهان دور نگه دارد.

اینجانب ضمن اینکه همراه و یک صدا با سایر مسلمانان و موحدان عالم ، دشمنی بی‌شرمانه و وقیحانۀ رئیس جمهور بی خرد و خبیث فرانسه با پیامبر رحمت و مهربانی (ص) را به شدت محکوم نموده و معتقد هستیم همان گونه که مقام معظم رهبری(مدظله العالی) فرموده‌اند، مسلمانان جهان هرگز دشمنی‌های سیاستمداران و سردمداران غربی نسبت به اسلام و مسلمین را فراموش نخواهند کرد و بر این باور هستیم که  این اقدام بی شرمانه مطمئناً موجب خواهد شد تا مکرون و امثال او به منفورترین افراد در جهان تبدیل شوند.

حجت الاسلام محمدرضا جباری امام جمعه شهرستان شوط: 


بسم الله الرحمن الرحیم
یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَ الله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کرِهَ الْکافِرُون 

دشمنی سردمداران کفر و الحاد  با اسلام احمدی همواره در طول تاریخ ۱۴۰۰ ساله این دین آسمانی بوده و فلحال نیز با تفکر به اصطلاح مدرن غرب پیگیری می‌شود این فاجعه غیر انسانی که این بار با حربه آزادی بیان نمایانگر شده است حاصل وحشت غرب از رشد مطلوب اسلام در نظام بین الملل است که این خود آماده سازی جهان برای ظهور منجی عالم بشریت بوده و فتح‌الفتوح بزرگی خواهد بود بعد از فتح مکه به دست ما مسلمانان با هدایت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) و پرچمداری مهدی موعود عجل الله تعالی فرجه الشریف اتفاق خواهد افتاد . بدین وسیله این اهانت بزرگ که در سایه آزادی بیان غربی صورت گرفته است را محکوم نموده و آن را تبلیغ دین محمدی می‌دانیم گویا محمد صلی الله علیه و آله و سلم مبعوث شده است و کافران جهت محو آن باز تلاش های بیهوده خواهند نمود گویا قرآن دوباره نازل شده و می‌خواهند با آن تحدی کنند اما نمی‌دانند که حافظ آن و این دین الهی خود خداوند است که می فرماید :

(انا نحن نزلنا الذکر و انا له لحافظون) و این بار به جای محمد(ص) ما پیشگامان دین‌محمدی خواهیم گفت ای پیامبر عظیم‌الشأن اگر ماه را در دست چپ ما و خورشید را در دست راست ما قرار دهند دست از وجود نازنین اسلام و آیین محمدی بر نخواهیم داشت و ریشه کفر و الحاد را در جهان از ریشه خواهیم کند . انشالله به زودی با ظهور آقا امام زمان دنیا را از مفاسد کفر و الحاد پاک خواهیم نمود و پرچم علوی را در جهان بر افراشته خواهیم کرد و السلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha