شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمایت احمقانه رئیس جمهور فرانسه از هتاکی به پیامبر اکرم(ص)

حوزه/ امام جمعه سنقر و کلیایی، گفت: در جواب حمایت احمقانه رئیس جمهور فرانسه از هتاکی به پیامبر اکرم(ص) ، کوچکترین اقدام قطع رابطه دیپلماتیک و تحریم کالاهای فرانسوی است.

حجت الاسلام الله رضا اکبری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، ضمن محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) و پشتیبانی بسیار احمقانه رئیس جمهور فرانسه، اظهار داشت: در خصوص موضعگیری دولت فرانسه و صحه گذاشتن بر مطالبی موهن، راجع به خاتم رسولان(ص)، مومنین بدانند که ما از جامعه کفر، جز عناد و کفران حقایق، انتظاری نداریم.

امام جمعه سنقر و کلیایی در ادامه با تمسک به آیه ۱۲سوره توبه که می فرماید: «وَ إِنْ نَکَثُوا أَیْمانَهُمْ مِنْ بَعْدِ عَهْدِهِمْ وَ طَعَنُوا فی‏ دینِکُمْ...»، خدای متعال در قرآن کریم تکلیف ما را با سران کفر مشخص کرده است، گفت: تاریخ اثبات کرده که سران کفر به هیچ عهد و پیمانی با مسلمانان پایبند نبوده و اگر صد پیمان هم ببندند، پیمان های خود را خواهند شکست.

وی تصریح کرد: جسارت پیدا کردن دولت های غربی به مقدسات مسلمانان، نتیجه برجام، رقص شمشیر بن سلمان با ترامپ و چراغ سبزی است که سران خائن کشورهای اسلامی، به دنبال عادی سازی روابط با اسرائیل غاصب هستند.

حجت الاسلام اکبری بیان کرد: با توجه به روحیه استکباری دنیای کفر، سران دولت های غربی، چیزی جز زبان اقتدار و قدرت را از جامعه مسلمانان نمی فهمند.

امام جمعه سنقر و کلیایی تصریح کرد: در جواب حمایت احمقانه رئیس جمهور فرانسه از هتاکی به پیامبر اکرم(ص)، کوچکترین اقدام قطع رابطه دیپلماتیک و تحریم کالاهای فرانسوی است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha