سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / امام جمعه قزوین گفت: هر دانش آموزی که نداند ایستادگی در برابر دشمن برای چیست و یا داشتن اقتدار و موشک برای دفاع از عزت مسلمین از اوجب واجبات است، نتیجه کوتاهی ما مسئولین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی عصر امروز در دیدار با مسئول بسیج دانش آموزی و مدیرکل آموزش و پرورش، به همراه مسئول بسیج فرهنگیان و فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی در مدارس، در این دیدار ضمن تبریک هفته وحدت و بسیج دانش آموزی، گفت: اهانتی که رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام داشت چیزی جز نفرت جهانی و رو به زوال رفتن آنها ندارد.
 

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین تصریح داشت: وحدت به خودی خود قداست ندارد و باید ریشه در توحید داشته باشد. خداوند متعال در قرآن کریم دعوت به تقویت زیرساخت های درست وحدت کرده و فرموده است به ریسمان الهی چنگ بزنید. پیامبر اسلام هم جزو ریسمان الهی است.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی، استکبار ستیزی یعنی "وَأَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّةٍ"؛  هر دانش آموزی که نداند ایستادگی در برابر دشمن برای چیست و یا داشتن اقتدار و موشک برای دفاع از عزت مسلمین از اوجب واجبات است، نتیجه کوتاهی ما مسئولین است.
 

امام جمعه قزوین تصریح کرد: دانش آموز امروز باید بداند ما در همه علوم نیازمند مستقل شدن هستیم و در رفع نیازهای گوناگون باید مقتدر باشیم؛ این تعالیم را باید به دانش آموز یاد داد و از آموزه های دینی غافل نباشیم.
 

انتهای پیام /
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha