جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
محمد رسول الله

حوزه/ طلاب و اساتید مؤسسه آموزش عالی حوزوی کوثر خواهران قزوین با صدور بیانیه ای اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از قزوین، طلاب و اساتید مؤسسه آموزش عالی حوزوی کوثر خواهران قزوین با صدور بیانیه ای اهانت رئیس جمهور فرانسه به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام(ص) را محکوم کردند.

متن بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

هتک حرمت به ساحت نبوی(ص)، هتک حرمت به ساحت اقدس ربوبی است

با سلام صلوات بر عزیزترین وغریب ترین ومظلوم ترین مخلوق در آسمانها و زمین

قال الله تعالی: برای آنان که رسول خدا را آزار دهند عذابی دردناک مهیاست سوره توبه آیه ۶۱

در پی اهانت به ساحت مقدس رحمه للعالمین توسط ملعونین آسمانها و زمین و ایادی ایشان ما اساتید و طلاب موسسه آموزش عالی حوزوی کوثرخواهران قزوین اعلام می نماییم.

عزیز پیامبرم هر که تو را نشناخت و هر جریانی که مرتکب گستاخی به شما شد ابتر ابدی است و بهره ای از اخلاق و انسانیت ندارد.

 ای کسانی که ادعای روشنفکری دارید بدانید و آگاه باشید که پیامبر ما در دوران جاهلیت و نادانی مطلق به زن و دختر ارزش داد و از زنده به گور کردن دختران جلوگیری کرد، او هیچگاه سیاهان را از سفیدان جدا نکرد و هیچ نژادی برایش برتر نبود و همواره طرفدار مظلومان و ستمدیدگان بود.

حال شما یاوه گویان، روشنفکر و طرفدار آزادی بیان هستید، یا پیامبر خاتم(ص)

به جاهلان و کم خردان مدرن و دشمنان اسلام این پیام را برسانید که ما از اعمال ناشایست و شیطانی آنان برائت جسته و آن را محکوم می کنیم و به گفته سردار دلها شهید حاج قاسم سلیمانی ما ملت امام حسینیم و همانند مولای عزیزمان امام حسین(ع) زندگی شرافتمندانه را برگزیده و چنان تودهنی محکمی به آنها خواهیم زد که جهان بلرزد

ما هرگز زیر بار ذلت نخواهیم رفت و هر کجا لازم باشد در راه حفظ اسلام و اعتلای ارزشهای آن عزتمندانه جان خواهیم داد.

درخواست قلبی ما از مسئولین حکومت های اسلامی این است که هر آنچه رنگ و بوی فرانسوی بدهد باید حذف شده و تحریم گردد و جهان اسلام باید موضع گیری شدید و یکپارچه داشته باشد تا رفتارهای پلید اروپاییان تبدیل به عادت نشده و بی احترامی به اسلام و پیامبر اسلام(ص) عادی نشود و جرأت اهانت های دیگری را پیدا نکنند.

محمد کافرینش هست خاکش
 هزاران آفرین بر جان پاکش 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha