سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
خدری

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه هتاکی رئیس جمهور فرانسه به رسول خدا(ص) نشانه عجز و زبونی اوست، گفت: مکرون با این اقدامات ناشیانه نشان داد که تاریخ و عبرت های تاریخی را به خوبی نمی شناسد و غافل است از اینکه چهره نورانی پیامبر اکرم(ص) با این حرکات زبونانه نه تنها مخدوش نمی‌شود، بلکه بیش از پیش به مردم دنیا شناسانده خواهد شد.

حجت الاسلام رضا خدری در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، با محکومیت اهانت رئیس جمهور فرانسه به پیامبر اسلام(ص)، اظهار داشت: مکرون، رئیس جمهور ناتوان فرانسه در اقدامی رسواگونه از اهانت‌های نشریه موهن شارلی ابدو به بهانه آزادی بیان حمایت کرد، این در حالی است که در یکی دو سال گذشته او با خشونت تمام با مردم معترض خود برخورد کرده است.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر افزود: بهانه آزادی بیان، طنز تلخ حاکمان مستکبر غربی است که هر چه به سودشان نباشد را به راحتی سرکوب می‌کنند و آنچه به سودشان باشد را اگرچه توهین به خدا و پیامبران الهی و توهین به انسانیت باشد را به بهانه آزادی بیان مجاز می‌شمارند و وقیحانه از آن حمایت می‌کنند.

امام جمعه چغادک با بیان اینکه هتاکی رئیس جمهور فرانسه به رسول خدا(ص) نشانه عجز اوست، ادامه داد: آنچه ضعف، زبونی و ناتوانی این شخص را آشکار می‌کند این است که برای سرپوش گذاشتن بر مشکلات عدیده دولتش در رفع و مهار مشکلات اجتماعی و همین طور سقوط محبوبیتش، چاره را در این دیده که به اسلام حمله کند و پنجه خود را بر چهره تابناک رسول خدا(ص) بکشد تا شاید اذهان عمومی را از ضعف‌های خود منحرف سازد.

حجت الاسلام خدری با بیان اینکه مکرون برای بیرون‌ رفتن از مشکلات داخلی دولتش، دست به طراحی سناریوهای مضحک زده است، گفت: او در واقع می خواهد با امنیتی کردن مقابله با مسلمانان، افکار عمومی را از ضعف‌های انباشته مدیریتی و سیاستی دولتش منحرف سازد تا با جلب توجه هواداران افراطی و تبعیض‌گرایان فرانسوی برای پیروزی در انتخابات آینده بهره برداری کند. از سوی دیگر او با این اقدام می خواهد مردم مسلمان جوامع اسلامی را به این مسئله سرگرم سازد تا خیانت حاکمان زبون و حقیر برخی از کشورهای اسلامی به آرمان فلسطین و عادی سازی روابط خود با رژیم صهیونسیتی، مورد غفلت قرار گیرد.

امام جمعه چغادک ابراز داشت: مکرون با این اقدامات ناشیانه نشان داد که تاریخ و عبرتهای تاریخی را به خوبی نمی شناسد و باور ندارد و غافل است از اینکه چهره نورانی پیامبر عظیم الشأن الهی با این حرکات زبونانه نه تنها مخدوش نمی‌شود، بلکه بیش از پیش به مردم دنیا شناسانده می‌شود و این چیزی است که تاریخ آن را ثابت کرده  است و به زودی بار دیگر ثابت خواهد شد که اراده الهی فائق بر اراده مکرون و دیگر ماکرین ضعیف و زبون خواهد بود؛ «و مکروا و مکر الله و الله خیر الماکرین».

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha