سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل، هفته وحدت را نمادی از پیام صلح و دوستی برای مسلمانان جهان و فرصت بسیار مغتنم بهره‌گیری از سیره متعالی پیامبر اعظم(ص) در راستای همبستگی امت اسلامی در برابر دشمنان دانست.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، امام جمعه آران و بیدگل، با محکومیت حمایت رئیس جمهور فرانسه از هتک حرمت پیامبر اعظم(ص) آورده است: ماه ربیع ماه سرور و شادی اهل بیت علیهم السلام است و یادآور میلاد آخرین رسول خدا و پیامبر صلح و دوستی حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم است که به حقیقت فصلی برای عمل به سیره آن مقام آسمانی بوده و هفته وحدت بی‌تردید نماد و پیام صلح و دوستی برای پیروان راستین و حقیقی دین مبین اسلام است.

نامگذاری روزهای دوازدهم تا هفدهم ربیع الاول تحت عنوان «هفته وحدت» اقدامی مدبرانه و هوشمندانه از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) بود که در راستای نزدیک کردن هر چه بیشتر دیدگاه های پیروان تشیع و تسنن و با هدف اعتلای عزت و سربلندی بیشتر مسلمانان در جهان و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان اسلام صورت گرفت.

هفته وحدت نمادی از پیام صلح و دوستی برای مسلمانان جهان و فرصتی بسیار مغتنم برای بهره‌گیری از سیره متعالی پیامبر حضرت محمد مصطفی  صلوات الله علیه در راستای همبستگی مسلمانان در برابر دشمنان اسلام است.

از مهم‌ترین آموزه‌های اسلام ناب محمدی صلوات الله علیه لزوم یکپارچگی و وحدت کلمه میان مسلمانان است که توجه به آن موجب شکوفایی و سرافرازی مسلمانان و جهان اسلام خواهد شد.

پیامبر عظیم الشان اسلام حضرت ختمی مرتبت صلوات الله علیه با حضور پر برکت خود جهان هستی را معنایی دیگر بخشید و مردم مظلوم و آزاده سراسر گیتی را از انوار ملکوتی اسلام عزیز ، دین رحمت و شفقت، صلح و عدالت و الهام دهنده و روشنایی بخش بهره مند ساخت.

اهانت دوباره رژیم بی‌کفایت فرانسه این بار توسط رئیس‌جمهور دست‌نشانده، بی خرد و لجوج آن در اقدام نابخردانه و حمایت از توهین یکی از نشریات این کشور به پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) آن هم در ماهی که به نام ایشان زینت گرفته موجب خشم و انزجار مسلمانان جهان اسلام را فراهم نمود،  ضمن محکومیت این عمل ضداخلاقی و ضدانسانی مدعیان دروغین حقوق بشر و لیبرالیسم بخصوص مکرون رئیس‌جمهور فرانسه تأکید می نمایند که غیرت دینی مسلمانان سراسر جهان اجازه نخواهد داد جریان های باطل انسان‌ستیز و ضداسلام جریان توهین به پیامبر خوبی ها را عادی‌سازی کند و از این طریق مانع بسط و گسترش عدالت و به خیال خود نور خدا را خاموش سازند. "یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ".

اینجانب میلاد سرور کائنات و نبی مکرم اسلام، پیامبر مهربانی، حضرت محمد(ص) و همچنین ولادت با سعادت حضرت امام جعفر صادق(ع) را محضر حضرت بقیةالله الاعظم ارواحنا فداه، رهبر فرزانه انقلاب، تمامی مسلمین جهان، ملت شریف ایران، به ویژه مردم ولایتمدار و شهید پرور شهرستان آران و بیدگل و خاصه جامعه ی روحانیت و حوزه های علمیه منطقه تبریک و تهنیت عرض نموده، امید آن دارم که با بهره گیری از تعالیم دین مبین اسلام و شریعت پیامبر وحدت آفرین، در سایه آرمان های مقدس امام راحل و منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خدمت به مردم عزیز ایران اسلامی موفق و مؤید باشیم.  ان شاءالله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha