سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
حاج آخوند عبدالرزاق رهبر

حوزه/ مدیر مدرسه دینی آق قلا با بیان اینکه کرونا آزمایش و امتحان الهی است، گفت: مقام معظم رهبری همواره و از سردمداران امر وحدت بوده‌اند و همانطور که به دستور ایشان در سیل سال گذشته گروه های جهادی و مسئولان به کمک مردم این مناطق آمدند در مسئله کرونا هم این مناطق از کمک های مردم ایران بهرمند بوده است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، حاج آخوند عبدالرزاق رهبر، در وبینار ظرفیت‌های راهبردی جهان اسلام در مواجهه با بلایا و مصائب که به صورت اینترنتی و به همت مجمع تقریب مذاهب به مناسبت هفته وحدت برگزار شد، اظهار کرد: وحدت یک دستور قرآنی است و رسول اکرم(ص) هم به صراحت بر این موضوع تأکید داشتند و مسلمین را از تفرقه بر حذر می‌داشتند.

وی با بیان اینکه میلاد پیامبر(ص) که برای همه عالم برکت و رحمت است بهترین موقعیت برای وحدت امت اسلامی است، گفت: ما همه ساله در این ایام مجالسی را برگزار می کردیم و تعظیم شعائر الهی را داشتیم ولی امسال به خاطر کرونا به صورت محدود برگزار شد.

مدیر مدرسه دینی آق قلا با بیان اینکه کرونا آزمایش و امتحان الهی است، گفت: مقام معظم رهبری همواره از سردمداران امر وحدت بوده‌اند و همانطور که به دستور ایشان در سیل سال گذشته گروه های جهادی و مسئولان به کمک مردم این مناطق آمدند در مسئله کرونا هم این مناطق از کمک های مردم ایران بهرمند بوده است.

وی با بیان اینکه بعد از حمایت های امام خامنه ای در جایگاه یک رهبری دینی مردم ترکمن صحرا فهمیدند که یک پشتوانه وحدت طلبانه دارند، افزود: هم از نظر خوراک و هم از نظر خانه و پوشاک به داد مردم رسیدند و مردم اهل سنت ترکمن صحرا وحدت بین شیعه و سنی را احساس کردند.

آخوند رهبر بیان کرد: همانطور که امام خمینی(ره) این هفته را به عنوان هفته وحدت اعلام کردند و در عمل هم وحدت را به اثبات رساندند الان هم خلف صالح ایشان به خوبی این نقش وحدت گرا را دنبال می کنند.

وی با اشاره به ویروس کرونا اظهار کرد: کرونا در ظاهر آفت است ولی ممکن است مردم را متوجه به خدا کند و قدر مسئولین عاشق ولایت را بدانند بنابراین همه اینها امتحان الهی است و ممکن است اثر کرونا وحدت بخشیدن به جامعه اسلامی باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha