سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
امام جمعه همدان

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان همدان توهین به اسلام را نشانه دشمنی جریان کفر با جوامع اسلامی دانست و گفت: احیاء فطرت و نجات بشر از جهالت، ضلالت و سوق دادن جامعه به سمت نورانیت، جز ماموریت‌های الهی نبی معظم اسلام بوده است و توهین به اسلام و ادیان الهی گویای قلب مریض و فطرت علیل توهین کنندگان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی در خطبه مکتوب جمعه این هفته همدان، با تبریک به مناسبت میلاد پیامبر گرامی اسلام و هفته وحدت، اظهار داشت: هفته وحدت فرصتی مغتنم است تا در راستای انسجام بخشی در جوامع اسلامی کنیم و در آن به دنبال تقویت مشترکات موجود باشیم.

وی با تاکید بر لزوم هوشیاری مسلمانان سراسر عالم در برابر نقشه های دشمنان، مطرح کرد: دنیای استکبار با برجسته نمودن برخی تفاوت‌ها و تفسیرهای درون دینی، به دنبال ایجاد اختلاف و دست‌یابی به مطامع شیطانی خود است.

امام جمعه همدان توهین به اسلام را نشانه دشمنی جریان کفر با جوامع اسلامی دانست و گفت: احیاء فطرت و نجات بشر از جهالت، ضلالت و سوق دادن جامعه به سمت نورانیت، جز ماموریت‌های الهی نبی معظم اسلام بوده است و توهین به اسلام و ادیان الهی گویای قلب مریض و فطرت علیل توهین کنندگان است.

وی با اشاره به نامه مقام معظم رهبری به جوانان فرانسوی، خاطر نشان کرد: نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان فرانسه، دعوت آنان به مطالعه فطرت و درک درست تناقض رفتاری مستکبرین است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: در قاموس کفر صحبت علیه اسرائیل و هولوکاست جرم است، اما توهین به ادیان الهی آزادی بیان تلقی می‌شود، و این تناقض بر تمام مواضع مستکبرین سایه افکنده است

وی ضمن گرامی داشت ۱۳ آبان، روز مبارزه با مستکبرین، به دیگر مناسبت این هفته اشاره کرد و گفت: باید در این روز یاد کنیم از مرحوم آیت الله موسوی همدانی و از خداوند متعال علو درجات ایشان را خواستاریم.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی  در پایان یادآور شد: از همه عزیزانی که در رحلت حضرت آیت الله فاضلیان(ره) ابراز همدردی کردند، خصوصا رهبر معظم انقلاب و مراجع بزرگوار بخصوص آیت‌الله العظمی نوری همدانی تشکر می‌کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha