جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهراء فامنین

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین از برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر جدید این مدرسه علمیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، نرگس کریمی با اشاره به برگزاری مراسم تودیع و معارفه مدیر مدرسه علمیه الزهرا(س) شهرستان فامنین گفت: این مراسم با حضور خانم امیدی مدیر حوزه علمیه خواهران استان همدان، خانم عظیمی دوستی مسئول نظارت و بازرسی و حجت الاسلام سید سعید حسنی حلم مشاور برون سازمانی حوزه علمیه خواهران همدان، حجت الاسلام مصباح امام جمعه شهرستان فامنین و هیئت امنا و معاونین مدرسه برگزار شد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه الزهراء(س) فامنین بیان داشت: در این جلسه که با ذکر صلوات و تسلیت ارتحال آیت الله سید رضا فاضلیان توسط حجت الاسلام و المسلمین سید سعید حسنی حلم آغاز شد، حجت الاسلام و المسلمین مصباح، ضمن تشکر و خیرمقدم حاضرین در جلسه به قدردانی از همت و پشتکار ویژه مدیر سابق، خانم مریم بشیری در طول این چند سال پرداخت و در جهت حمایت از مدیریت جدید مدرسه اعلام آمادگی نموده و ارشادهای لازم را در این زمینه بیان داشت.

در ادامه خانم امیدی نیز ضمن قدردانی از خدمتگزاری خالصانه خانم  بشیری در طول سال های مدیریت و ذکر تمجید نسبت به ویژگی بارز متخلق بودنشان به محسنات اخلاقی، تصدی این سمت را به سر کار خانم زهرا نقوی، تبریک گفته و تلاش و جدیت و همت دوچندان در راستای پیشبرد فعالیتها را از اولویت های جدی این مدرسه دانست.

در پایان، خانم عظیمی دوستی، مسئول نظارت و بازرسی مدیریت استان، ضمن عرض تشکر از زحمات مخلصانه خانم بشیری و تبریک واگذاری این سمت به خانم نقوی، با اشاره به سابقه درخشان مدرسه علمیه الزهرا(س) فامنین در ابعاد مختلف و کارآمدی و تخلق فضائل اخلاقی اعضای کادر، تلاش در جهت تحول جدی مدرسه در سایه حمایت های همه جانبه را از مطالبات مدیریت حوزه علمیه خواهران استان برشمرد و در انتهای جلسه ضمن قرائت و اعطای حکم سرپرستی خانم نقوی، لوح تقدیر و هدیه ای از سوی مدیریت استان و امام جمعه شهرستان و کادر مدرسه به خانم بشیری تقدیم شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • رضا IR ۲۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    با سلام. حضرت علی (ع) در نامه خود به مالک اشتر ک از ابتدا تا انتها جمله به جمله نیازمند تحقیق و تفسیر است؛در قسمتی از مالک می خواهد فردی ک ب بیا المال تعرض میکند دست وی و خانواده اش از بین المال کم شود.
    • محمد پسر خانم امیدی و حسنی حلم IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۳/۲۲
      0 0
      دقیقاً منظورتو نفهمیدم