جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بهجت پور

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور درگذشت آیت الله فاضلیان را به خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین بهجت پور در پیامی درگذشت آیت الله فاضلیان را به خانواده وی تسلیت گفت که متن آن به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
جناب حجت الاسلام والمسلمین آقای حاج سید حسن فاضلیان دامت توفیقاته

ارتحال عالم ربانی و پارسا مجاهد خستگی ناپذیر ، والدمکرم جنابعالی مرحوم آیت الله آقای حاج سید رضا فاضلیان رحمت الله علیه موجب تأسف و تأثر گردید.

آن عالم ربانی که عمر پربرکت خویش را در راه اعتلای معارف اسلامی، نشر معارف اهل بیت علیهم السلام ، تعلیم وتربیت نفوس مستعده، ارائه خدمات فرهنگی و اجتماعی و بندگی و سلوک خالصانه صرف نمود ،  منشاء خیرات و برکات فراوانی در استان ولایت مدار همدان بویژه شهرستان ملایر می باشد .
بی شک خدمات ارزنده و تاثیر گذار ایشان در طول عمر با برکتشان چه در زمان مبارزه با حکومت ستم شاهی و دوران دفاع مقدس و خدمات اجتماعی فراوان در آن منطقه و سنگر رفیع امامت جمعه شهرستان ملایر و حرکت در مسیر الهی بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی قدس الله نفسه الزکیه و مقام معظم رهبری مدظله العالی ، چهره ای ماندگار در اذهان مردم ولایتمدار استان به جای خواهد گذاشت .

اینجانب ضمن عرض تسلیت به حضرتعالی و بیت مکرم و برادر ارجمند حضرت حجت الاسلام والمسلمین حاج آقا رضا اسکندری دامت توفیقاته ، حوزه های علمیه، مردم شریف و شهیدپرور ملایر ، از درگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، رضوان و علو درجات و برای بازماندگان، صبر قرین با اجر مسئلت می نمایم.
عبدالکریم بهجت پور
مدیر حوزه های علمیه خواهران

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha