جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
پیام تسلیت

حوزه/ جمعی از شخصیت ها و روحانیون کشوری و استانی در پیام های جداگانه ای، ارتحال آیت الله سید رضا فاضلیان، را به بیت ایشان و مردم دارالمومنین همدان تسلیت گفتند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، جمعی از شخصیت ها و روحانیون کشوری و استانی در پیام های جداگانه ای، ارتحال آیت الله سید رضا فاضلیان، را به بیت ایشان و مردم دارالمومنین همدان تسلیت گفتند.

متن پیام تسلیت محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام:

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

عالم وارسته و مجاهد، آیت الله آقای حاج سید رضا فاضلیان پس از عمری تلاش در مسیر نشر معارف نورانی اسلام، به زیارت حضرت حق، نائل شد.
آن فقیه پارسا از یاران صدیق امامین انقلاب بود که در عرصه های گوناگون خدمت به اسلام و نظام مقدس اسلامی، از هیچ تلاشی مضایقه نکرد.

حضور صمیمانه او در کنار رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس، تربیت طلاب فاضل در حوزه های علمیه و بیش از سه دهه مجاهدت در سنگر امامت جمعهء ملایر، از جمله حسنات ماندگارِ آن عالم فرزانه است.

این مصیبت را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، حوزه های علمیه و بعموم مردم شریف استان همدان بویژه به اهالی صمیمی و قدرشناسِ ملایر و به بیت مکرم، دست پروردگان و ارادتمندان آن فقیه مجاهد، تسلیت عرض نموده از درگاه حضرت حق، برای آن فقید سعید، علو درجات و برای مصیبت دیدگان، صبر و اجر مسئلت می نمایم.

محسن رضایی
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام

متن پیام تسلیت آیت الله غیاث الدین طه محمدی، نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری:

رحلت جانسوز عالم ربانی و نمونه بارز انسان والا، با تقوا و پرهیزکار؛ عالم جلیل القدر" حضرت آیت الله حاج سید رضا فاضلیان" غبار غم و اندوه فراوان را بر دلها نشاند.

آیت الله حاج سیدرضا فاضلیان عمر پربرکت خویش را در راه تربیت نفس و تعلیم و تعلم و تفقه در دین سپری کرد که این ضایعه اسفناک و اندوهبار را به ساحت مقدس و منور قلب عالم امکان، حضرت ولی‌عصر روحی و ارواح العالمین له الفداء، محضر مبارک مقام معظم رهبری، حوزهای علمیه، مراجع عظام تقلید و بیت شریف و معززشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و درجات رفیع الهی را از ایزد منان برای این مجاهد خستگی ناپذیر مسألت دارم.

خداوند ان شاء الله ایشان را با اولیاء کرامش محشور و به بازماندگان صبر و اجر جزیل عنایت فرماید.

و السلام علینا و علی عبادالله الصالحین

غیاث الدین طه محمدی
نماینده مردم استان همدان در مجلس خبرگان رهبری

متن پیام تسلیت حجت الاسلام احمد حسین فلاحی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی:

بسم‌الله الرحمن الرحیم 
 انا لله و انا الیه راجعون 
 اِذَامَاتَ العَالِمَ ثَلَمَ ثُلْمَهً فِی الِاسلامِ لاَیَسُدّ¬ها شَیء 

ارتحال جانگداز عارف سالک فقیه اهل‌بیت عصمت و طهارت (ع)  آیت‌ الله العظمی سید رضا فاضلیان را به خانواده عالم پرور ایشان خاصه فرزند بزرگوارشان آقا سید حسن فاضلیان و عموم مردم شریف استان همدان تسلیت عرض مینمایم. 

بی‌شک جای‌جای این دیار مجاهد پرور دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان مملو از خدمات و برکات حضور این عالم ربانی و عارف واصل است و خاطره خدمات علمی و کلاس‌های اخلاق و عرفان و مجاهدت‌های ایشان در انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس و در سنگر نماز جمعه از خاطر مردم شریف این خطه پاک شدنی نیست. 
از خداوند متعال علو درجات برای این فقید سعید و صبر جزیل برای بازماندگان و مریدان و ارادتمندان مسئلت دارم. 
 
احمد حسین فلاحی 
نماینده مردم شریف همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی 

متن پیام تسلیت حجت الاسلام محمد هادی نظیری مدیر کل تبلیغات اسلامی همدان:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انا لله و انا الیه راجعون 
اِذَامَاتَ العَالِمَ ثَلَمَ ثُلْمَهً فِی الِاسلامِ لاَیَسُدّ­ها شَیء.

بی تردید رحلت اسفناک فقیه عالیقدر و عارف واصل حضرت آیت‌الله‏ سید رضا فاضلیان مایه اندوه سنگین و ضایعه جبران ناپذیری برای جامعه حوزوی و مردم متدین ایران اسلامی خصوصا استان همدان خواهد بود.

آن عالم ربانی علاوه بر حضور پرمایه علمی در حوزه های علمیه، از اساتید به نام عرفان و اخلاق بودند و به این سبب، وجود پربرکت ایشان و دل سراسر نورانیت و کلام لین و نافذ آن بزرگوار، برای همه رهروان راه معنویت و اخلاق و عاشقان سلوک عرفانی، مایه درس‌آموزی و صفای روح بود.

ایشان علاوه بر فعالیت های علمی و کلاس های عرفان و اخلاق، در کنار شخصیت هایی نظیر شهید محراب حضرت آیت الله مدنی در صف اول مبارزات انقلاب اسلامی قرار داشته و بعد از پیروزی شکوهمند انقلاب نیز با حضور در میدان های جهاد دوران دفاع مقدس قوت قلب رزمندگان و مجاهدان بودند و در سنگر نماز عبادی سیاسی جمعه به عنوان خطیبی توانمند و امامی بصیر به روشنگری پرداختند.

اینجانب این مصیبت بزرگ را به ساحت مقدس حضرت بقیة‌ الله‏ الاعظم (عجّل الله‏ تعالی فرجه الشریف) و به حوزه‏های مقدسه علمیه و خاندان مکرم و عالم پرور خصوصا حجت الاسلام و المسلمین آقا سید حسن فاضلیان تسلیت و تعزیت می‏گویم و از خداوند سبحان مسألت می‏کنم که با لطف خود، این خسارت عظیم را جبران فرماید و به بازماندگان و خاندان شریف و شاگردان ارجمند و مریدان ایشان ، سکینه و صبر و اجر و تسلی مرحمت فرماید و روح متعالی ایشان را در اعلی علیین با انبیاء و اولیای خود همنشین نماید.

محمد هادی نظیری
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان همدان

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha