جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
موحدی

حوزه/ امام جمعه تویسرکان گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و لزوم رسیدگی و حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، در جلسه اخیر شورای تبلیغ، مصوب شد تا در راستای لبیک به فرمایشات حضرت آقا ائمه جماعات مساجد با همکاری پایگاه‌های بسیج با تمام توان به میدان بیایند.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام مرتضی موحدی ظهر امروز در جمع تعدادی از ائمه جماعت، روسای هیئت امنا و فرماندهان پایگاه‌های شهرستان تویسرکان، با اشاره به مصوبه شورای تبلیغ این شهرستان، اظهار داشت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و لزوم رسیدگی و حمایت از اقشار آسیب دیده از کرونا، در جلسه اخیر شورای تبلیغ، مصوب شد تا در راستای لبیک به فرمایشات حضرت آقا ائمه جماعات مساجد با همکاری پایگاه‌های بسیج با تمام توان به میدان بیایند.

وی با بیان اینکه برای ریشه کنی این ویروس منحوس نیازمند همکاری و همدلی همه مردم و مسئولان هستیم، مطرح کرد: مبلغان و مساجد در این میان از نقش مهمی برخوردار هستند که می‌توانند همانند گذشته با ایفای نقش خود، اقدامی ماندگار را در اذهان به یادگار بگذارند.

امام جمعه تویسرکان افزود: پیرو مصوبه شورای تبلیغ مقرر شد تا در جلساتی امام جماعت، رئیس هیئت امنا و فرمانده پایگاه مساجد به طور منطقه‌ای دعوت شوند و ضمن شناسایی نیازمندان هر محل، با برقراری ارتباط مؤثر با خیرین محل از تمام ظرفیت موجود در راستای کمک به نیازمندان بهره برداری شود.

وی در پایان با محکوم کردن اهانت وقیحانه رئیس جمهور فرانسه در توهین به پیامبر اسلام، خاطرنشان کرد: لازم است تا برنامه جامعی در شهرستان، با حجم کم مردمی در فضای باز و با رعایت دقیق تمامی پروتکل های بهداشتی برای محکومیت این اتفاق و همچنین برگزاری مراسم میلاد پیامبر مکرم اسلام(ص) و امام جعفر صادق(ع) برگزار شود.
 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha