پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
فرانسه

حوزه/ اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان بوشهر با صدور بیانیه ای اقدام رئیس جمهور فرانسه در حمایت از توهین به پیامبر اسلام(ص)؛ را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر، در پی حمایت رئیس جمهور فرانسه از توهین به پیامبر اسلام(ص)، اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی استان بوشهر با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت شدید این اقدام، این حرکات رذیلانه را به خاطر گرایش روزافزون مردم دنیا به دین مبین اسلام عنوان کرده است.

متن بیانیه بدین شرح است: اقدام وقیحانه یک نشریه فرانسوی در توهین به مقدسات و خط قرمزهای مسلمانان که همانا تخریب چهره اسلام و پیامبر عظیم الشأن آن حضرت محمد مصطفی صلی الله علیه و آله که منادی رحمت و هوشیاری انسان هاست، نشان از آن دارد که خط فکری مسلمانان امروز(خط مقاومت) در مقابل فتنه ها و هجمه های صهیونیست جهانی کارساز  بوده است و امروز با این حرکات رذیلانه می خواهند رویکرد مثبت مردم دنیا به اسلام را تحت الشعاع قرار داده و سرعت آن را بگیرند.

بی‌تردید امواج بیداری جهانی و نهضت ضدصهیونیستی و ضدسرمایه‌داری که هم اکنون؛ حتی قاره آمریکا و اروپا را تحت تأثیر جدی قرار داده است، مانع دستیابی سردمداران ملحد کاخ سفید به اهداف شیطانی و ضداسلامی در این صحنه زشت، خواهد شد.

جامعه قرآنی استان بوشهر این حرکت مکارانه نشریه فرانسوی و حمایت رئیس‌جمهور آن کشور در توهین به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرده و در سنگر دفاع از اسلام شریف با تمام امکانات و توان خود در مقابل این جریانات می‌ایستد و اجازه نخواهد داد اصول اعتقادی و مذهبی‌مان تحقیر و تخریب شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha