جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه قزوین گفت: اگر رئیس جمهور فرانسه اندکی آزادی بیان را درک می‌کرد، هرگز دیکته رژیم صهیونیستی در مبارزه با اسلام را تکرار نمی‌کرد و در مسیر صهیونیست‌ها گام برنمی‌داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی صبح امروز  در مراسم اهدای ۳۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان قزوینی که در سپاه صاحب الامر(عج) استان برگزار شد، گفت: رییس جمهوری فرانسه امروز به پیامبری اهانت می‌کند که در تمامی دوران به پیامبر علم، عقلانیت، صلح و دوستی، مبارز در راه ظلم، فساد و فقر شناخته شده است و اگر مکرون حتی اندکی مطالعه در حوزه کتاب دینی خود داشت، به اشتباهش پی می‌برد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین خاطرنشان کرد: خداوند متعال می‌خواهد تا تمامی مسلمانان خشم و نفرت خود را در برابر صهیونیست‌ها به کار ببندند و از این موضوع آنان نیز به خوبی آگاهند و با اقدامات انحرافی خود درصدد منحرف ساختن این مسیر هستند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: این روزها که مردم کشورمان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می‌کنند، از آزمون کمک به همنوعان خود بار دیگر سربلند بیرون آمده و در قالب کمک رسانی و توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی به خوبی عمل کردند.

وی با اشاره به  فرارسیدن ایام ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع)، تصریح کرد: پیامبر گرامی اسلام، پیامبری است که انبیاء پیش از ایشان نیز از آمدن او خبر داده بودند که این مسئله بیانگر رسالت مهم این پیامبر عظیم‌الشأن بوده است.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در دین مبین اسلام و در آیات قرآن کریم کلمه ادیان نداریم و به جای آن از واژه دین به کار گرفته شده، موضوعی که به دلیل یکی بودن تمامی ادیان الهی به آن تاکید و نشان از رسالت واحد تمامی انبیاء الهی دارد.


انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha