جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 26, 2024
امام جمعه قزوین

حوزه / رئیس شورای حوزه علمیه قزوین با بیان اینکه خلاصه سخن شهدا با ما این بوده که از ولی فقیه پیروی و تبعیت کنیم، تصریح کرد: طبق آیات قرآن شهدا پیش از آن که وارد بهشت شوند به همه ما می‌گویند ای کاش قوم من می‌دانستند که خدا چگونه مرا مشمول غفران کرده و از مکرمین قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، امروز در دیدار سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، اظهار کرد: به برکت تلاش‌ها و رشادت‌هایی که شهدا و ایثارگران انجام دادند امروز شاهدیم که مقاومت اسلامی عمق پیدا کرده و موفقیت‌های عظیمی در این عرصه به دست آمده است.

 امام جمعه قزوین  با بیان اینکه خلاصه سخن شهدا با ما این بوده که از ولی فقیه پیروی و تبعیت کنیم، تصریح کرد: طبق آیات قرآن شهدا پیش از آن که وارد بهشت شوند به همه ما می‌گویند ای کاش قوم من می‌دانستند که خدا چگونه مرا مشمول غفران کرده و از مکرمین قرار داده است.

وی ادامه داد: شهدا مکرمین هستند که مقام بالایی در کرامت است. وقتی شهدا مکرم معرفی شده‌اند، یعنی همه ما رسالت سنگینی بر عهده داریم و وظیفه داریم کرامت خانواده شهدا را حفظ کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین خاطرنشان کرد: انتظار جامعه ایثارگری این است که با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دیداری با نمایندگان آنها داشته باشید تا بیش از پیش در جریان مسائل و مشکلات آن عزیزان قرار بگیرید.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین در ادامه رسیدگی به مشکلات خانواده‌های شهدا را ضروری دانست و افزود: در بنیاد شهید باید مراقب باشیم خانواده های شهدا که نمی‌توانند پیگیر کار و مشکلاتشان باشند، کارهایشان زمین نماند و رسیدگی کامل برای همه عزیزان صورت بگیرد.

 سعید اوحدی، معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز در این دیدار، اظهار کرد: با شهدا عهد بسته‌ایم که نوع مدیریت بنیاد شهید  جهادی باشد و برای تحقق این امر لازم است سفرهای استانی را جدی بگیریم و مشکلات را در استانها بررسی و برطرف کنیم.

وی افزود: اشتغال و مسکنِ جامعه ایثارگری از جمله مباحثی است که با جدیت دنبال می‌کنیم و اعتقاد داریم با ظرفیت‌های موجود می‌توان مشکلات این حوزه را رسیدگی و برطرف کرد.

 انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha