شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
جلسه هماهنگی

حوزه/ امام جمعه بوئین زهرا از حرکت دوباره گروه های جهادی در لبیک به منویات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مبارزه با بیماری کرونا در شهر بوئین زهرا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام  اسدالله رضوانی صبح امروز در جلسه هماهنگی فعالیت مجدد گروه های جهادی در مقابله با بیماری کرونا در این شهر، گفت: لازم است این بار نیز مردم عزیز با همت مضاعف و تلاش هر چه بیشتر در راستای تحقق فرامین حکیمانه مقام معظم رهبری گام برداشته و با فعالیت های جهادگونه خود لبخند رضایت را بر چهره آسیب دیدگان عزیز بنشانند.

حجت الاسلام رضوانی خاطرنشان کرد: بر تمامی گروه های جهادی به فرمان ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله خامنه ای لبیک گفته و اعلام آمادگی می کنند تا با حضور پرشور و پررنگ خود بار دیگر در میدان مقابله با این ویروس منحوس رفاه وآرامش را به مردم خود بازگردانند.

امام جمعه بوئین زهرا عنوان کرد: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون تمامی گروه های جهادی در میدان مقابله با کرونا در حوزه های مختلف درمانی، آموزش بهداشتی، ضدعفونی کردن معابر و سطح شهری، برپایی ایستگاه های سلامت، راه اندازی کارگاه های تولید ماسک، تهیه و توزیع بسته های معیشتی غذایی در قالب حرکت های جهادی و رزمایش نهضت کمک مؤمنانه حضور پررنگی داشته اند که جای تقدیر و خدا قوت دارد.
 انتهای پیام /

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha